tabletki antykoncepcyjne-logest

1. Data: 2003-02-05 17:05:05

Temat: tabletki antykoncepcyjne-logest
Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

hej wszystkim!wlasnie wrocilam od ginekologa i przepisal mi tabletki LOGEST.czy
ktos je stosowal i moze mi przyblizyc wiadomosci o tym leku lub podac steone
internetowa o tym leku.dzieki.pozdrawiam.marta

2. Data: 2003-02-05 21:45:06

Temat: Re: tabletki antykoncepcyjne-logest
Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

w...@p...onet.pl wrote:
> hej wszystkim!wlasnie wrocilam od ginekologa i przepisal mi tabletki LOGEST.czy
> ktos je stosowal i moze mi przyblizyc wiadomosci o tym leku lub podac steone
> internetowa o tym leku.dzieki.pozdrawiam.marta

A czy w opakowaniu byla ulotka ?
Jezeli tak to radze przeczytac.
A jezeli nie to www.schering.pl , google etc.
Vlad

3. Data: 2003-02-05 23:00:45

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

w opakowaniu na pewno jest ulotka.ale ja ajpierw sie che dowiedziec so o tym
leku zanim go kupie,ale dzieki za odpowiedz.

4. Data: 2003-02-06 22:24:41

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> w opakowaniu na pewno jest ulotka.ale ja ajpierw sie che dowiedziec so o
tym
> leku zanim go kupie,ale dzieki za odpowiedz.

trzeba sie bylo pytac lekarza, ktory Ci go przepisal...
zapomnialas?

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

5. Data: 2003-07-02 18:46:21

Od: k...@x...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktos je stosowal i moze mi przyblizyc wiadomosci o tym leku lub podac steone
> internetowa o tym leku.dzieki.pozdrawiam.marta

Uzywam tych tabletek od conajmniej dwóch lat i jedyne na co narzekam to wciąż
rosnąca cena. Ok 35 zł.

Tarczyca
Jak dziala lek ?? kiedy sie go stosuje ??
EEG ?
pogryzienie przez psa
Zapalenie trzóstki