tabletki zoloft 50 mg

1. Data: 2006-02-03 10:16:55

Temat: tabletki zoloft 50 mg
Od: "dr Bartek" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam do sprzedania 26 (o 2 mniej) tabletek leku Zoloft. Lekarz przypisał mi
je ale nie przyjęły się, w zw. z czym leżą u mnie i się kurzą. Kosztowaly 53

więc to nie jest tak mało.Oddam je za 30 zł. Jeżeli ktoś reflektuje to
proszę o odp. na maila.
Pozdrawiam wszystkich.
dr Bartek

2. Data: 2006-02-03 12:31:58

Temat: Re: tabletki zoloft 50 mg
Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 53
> zł
> więc to nie jest tak mało.Oddam je za 30 zł. Jeżeli ktoś reflektuje to

Witaj
A był tam parę postów wyżej chętny na Prozac i pochodne wiec mu
sprzedaj-))).
Jemu pewnie obojętne czy to Prozac czy Zoloft.
A tak poważnie handel lekami bez przepisu lekarza do tego takimi lekami jest
zabroniony.
Pozdrawiam
Cancer

Jakie prawidłowe ciśnienie?