takie tam

1. Data: 2000-06-14 22:34:42

Temat: takie tam
Od: "Inkub" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, że się tak wcinam z ulicy, ale może ktoś posiada jakieś wywiady
z prostytutkami lub też inne informacjie dotyczące prostytucji, albo zna
dobre źródło tego tematu. Kończę pracę magisterską na powyższy temat i
wszelkie dodatkowe materiały były by mile widziane jeśli ktoś ma jakiś
pomysł.

Sylwia Skowrońska

1. Data: 2000-06-15 06:06:26

Temat: Re: takie tam
Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
"Inkub" <z...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
temat i
> wszelkie dodatkowe materiały były by mile widziane jeśli ktoś
Sprobuj skontaktowac sie z Mariuszem Szczyglem
("Na kazdy temat" POLSAT).

--
A.

1. Data: 2000-06-15 07:46:04

Od: s...@p...krakow.pl (SiNuS) szukaj wiadomości tego autora

W teczce dla osoby "Inkub" możemy przeczytać:

> [...]
>dobre źródło tego tematu. Kończę pracę magisterską na powyższy temat i
>wszelkie dodatkowe materiały były by mile widziane jeśli ktoś ma jakiś

A sama takich wywiadów nie możesz zrobić? Wystarczy przejść się po ulicy
późną porą...

--
<O> Piotr (SiNuS) Front <OOO> Everyone has the right to freedom <O>
<O> http://ikar.pl/~sinus <OOO> of opinion and expression... <O>

1. Data: 2000-06-15 15:23:27

Od: "Grzegorz Dziewulski" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Inkub napisał(a) w wiadomości: <8i912o$gl1$1@druid.ceti.com.pl>...
>Przepraszam, że się tak wcinam z ulicy, ale może ktoś posiada jakieś
wywiady
>z prostytutkami lub też inne informacjie dotyczące prostytucji, albo zna
>dobre źródło tego tematu.

A może stowarzyszenie La Strada (zajmujące sie własnie prostytutkami?)
G.

1. Data: 2000-06-15 15:26:56

Od: "Inkub" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

|A sama takich wywiadów nie możesz zrobić? Wystarczy przejsć się po ulicy
|późną porą...

Nie próżnuję i jak napisałam już kończe, przeprowadziłam trochę wywiadów w
Gdańskich "Salonach masażu", ale mateiałów zawsze mało, głównie gdy chodzi o
"nowy wizerunek współczesnej prostytutki". Wiedziałeś, że w takich agencjach
znajdują się w dużej części licealistki?

1. Data: 2000-06-16 17:02:22

Od: "Inkub" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-06-17 08:26:41

Od: "Anna" <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Inkub <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ibsdh$hq7$...@d...ceti.com.pl...

> [...]
> "nowy wizerunek współczesnej prostytutki". Wiedziałeś, że w takich
agencjach
> znajdują się w dużej części licealistki?

Kiedys spedzilam caly dzien w burdelu pod Rzeszowem.... Atmosfera
przygnebiajaca, bylam tam ze znajomymi, krecilismy film, dziwki w nim graly
(wampiry :) ) - panienki lataly bez majtek w miniowach, zamykaly sie z
chlopakami w toaletach, generalnie straszne doswiadczenie.....
Ale a propos licealistek: Byly tam przewaznie Ukrainki, jedna Polka. Mloda
bardzo - Magda. Pytalismy jej, czy mama wie, ze ona tam pracuje. "Nie, mama
mysli, ze sprzedaje pizze w Czestochowie".....
no comments....

peace,
fire

Anna

m...@h...com
a...@r...fm
ICQ# 38981612

1. Data: 2000-06-19 12:31:46

Od: "Milena W." <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale może ktoś posiada jakieś wywiady
> z prostytutkami lub też inne informacjie dotyczące prostytucji, albo zna
> dobre źródło tego tematu. >

Mam jeden wywiad z luksusową prostytutką ze starego "Super Expressu". Jeśli
Cię to interesuje, wyślij mi swój adres.

Milena W.
a...@a...pl

dzialy psychologi
a ja sie boje tego, co robie w mysli...