także dziewczyny rzucają kamieniami

1. Data: 2018-10-14 11:24:49

Temat: także dziewczyny rzucają kamieniami
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

"Gdy agresorzy widzą, że się nie boimy, ustępują. I w tym jest nadzieja.
Kiedy widzimy nienawiść, rasizm - reagujmy. Może będzie nieprzyjemnie.
Ale kiedy faszyści czują się bezkarnie, pozwalają sobie na więcej. To
ich strategia, wszędzie na świecie i zawsze w historii: sprawdzają, jak
daleko mogą się posunąć, zanim spotkają się z reakcją. Nie bójmy się
ich, zanim będzie za późno i bać się będzie trzeba."

https://oko.press/cala-polska-spiewa-z-nami-wypierda
lac-z-pedalami-nienawisc-nie-zatrzymala-marszu-rowno
sci/

"Inny patriota idzie z wózkiem i żoną, ale znad swego dzieciaka
wrzeszczy: ,,Wypierdalać"."

"Maciek Piasecki: Nie bójmy się ich, zanim będzie za późno i bać się
będzie trzeba
Uczestników marszu raz po raz atakują neofaszyści. Trzeba nazywać rzeczy
po imieniu: nie kontrdemonstranci o innych poglądach, nie narodowcy, nie
przeciwnicy równouprawnienia, ale neofaszyści.

Na koszulkach mają krzyże celtyckie (międzynarodowy symbol rasizmu,
nielegalny w Niemczech czy we Włoszech), hasła ,,Anti-antifa". Próbuję
podejść, porozmawiać - zostaję opluty i nazwany ,,jebanym pedałem"."

"Wiele razy słyszałem, że w pracy dziennikarskiej jestem za miękki, bo
rozmawiam ze skrajna prawicą, daję im przestrzeń do głoszenia poglądów.
Tym razem pokazują prawdziwe oblicze i na dialog nie ma miejsca."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr