t...@o...pl

1. Data: 2002-11-02 19:26:45

Temat: t...@o...pl
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Nie pisze na grupe, bo nie jestem lekarzem i nie jestem w stanie z nikim
polemizowac, jednak nie moge tak jakos przejsc obojetnie öbok Twojego
problemu, mnie tez kiedys udzielono b. dobrej rady. A wiec tez bylam mloda i
ni stad ni zowad te straszne bole, leczylam sie jak na "korzonki", az
przyszedl czas,ze wyladowalam na neurologiiz ciezka dyskopatia(kregi
ledzwiowe, bylam tak zgieta,ze jedna noge mialam 1,5 cm
krotsza)przygotowywano mnie juz do operacji, ale w tamtych czasach operacje
kregoslupa nie byly taka rutyna(dzisiejszy postep) jak dzisiaj(b. dobre
efekty przy operacjach laserowych).Poniewaz bylam pracownikiem kliniki, duzo
znajomych lekarzy i kazdy mial swoje zdanie...balam sie operacji strasznie i
wybralam inne rozwiazanie, zalatwilam sobie miejsce w szpitalu
rehabilitacyjnam(oddz. ortopedii) w Reptach(Tarnowskie Gory na Slasku) i z
pobytu 4 tygodniowego wyszly 4 mies.!!!Mialam szczescie,ze zaopiekowala sie
mna lekarka ,ktora nie pozwolila mnie wypisac wczesniej, bo sama miala te
dolegliwosci , a wiec z doswiadczenia na swoich dolegliwosciach wiedziala,
ze nie wyleczona do konca, dysk bedzie dalej" wypadal".Minelo przeszlo 20
lat a ja uniknelam operacji, oczywiscie od tego czasu b. o niego dbam(wiem
co to byl za bol), poprostu cwicze regularnie(tez plywam) i tylko dzieki
miesniom brzucha i kregoslupa jestem zdrowa(mimo ,ze na zdjeciach
rentgenowskich kazdy ortopeda pyta co ja zrobilam z moim kregoslupem, a wiec
nie wyglada najlepiej).Acha, jeszcze jedno.zadna operacja nie gwarantuje,ze
historia sie powtorzy np. krag wyzej lub nizej.Jest jedno ale, jezeli mnie
boli kregoslup to zaraz udaje sie do ortopedy, dostaje zastrzyk w kregoslup,
leze pare dni az sie wszystko uspokoi, samo nie przejdzie ,moze tylko sie
pogorszyc, ale takie historie mialam od tego czasu tylko 2 razy!!!
Jak juz na poczatku zaznaczylam nie mam pojecia co oznacza Twoja diagnoza,
moze musisz poddac sie operacji, nie boj sie dzisiaj medycyna zrobila taki
postep!Musialam jednak podzielic sie moim doswiadczeniem.
Pozdrowienia
Ilona