tamborek

1. Data: 2003-09-01 13:50:08

Temat: tamborek
Od: "sylwia" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Prosze Was o pomoc. Moj stary, dobry tamborek, ktorego uzywalam od czternastu
lat jest do wyrzucenia. Po prostu wzial i sie popsul, byl kupiony przez moja
mame chyba w latach 70-tych.
I tu zaczyna sie moja prosba. Szukam drewnianego tamborka o srednicy 18
(najlepiej), 19 lub 20 cm.Wiem, wiem takowe istnieja. Tylko ze chcialabym
taki,ktory nie jest cienki.Nie wiem jak to wytlumaczyc.Po prostu szerokosc tego
tamborka jest dla mnie za mala.Te, ktore widzialam albo kupilam maja szerokosc
ok. 1 cm. Ten moj stary byl szerszy i wtedy lepiej sie go trzyma w rece i
material sie ciagle nie wysuwa.Czy ktoras z Was wie, gzie mozna takie kupic???
Prosze Was o pomoc, bo inaczej nie moge wyszywac.
Pozdrawiam wszystkich
Sylwia

1. Data: 2003-09-05 16:02:37

Temat: Re: tamborek
Od: "Monika" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kupic???
> Prosze Was o pomoc, bo inaczej nie moge wyszywac.

Witaj!

Chyba mogę Ci jedynie pomóc w ten sposób, że podab Ci adres firmy wysyłkowej w
której ja zamówiłam sobie świetny tamborek, cena jednego średnicy: 19cm lub 22cm
wynosi 18,80 do tego trzeba jeszcze doliczyć około 8 zł przesyłki pocztowej, a
niżej podaję Ci dane firmy i numer telefonu:

KOKARDKA
skr. poczt. 20
87-118 Toruń 19

tel: (0-56) 662-39-79
fax: (0-56) 662-80-08

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

tel.

1. Data: 2003-09-05 16:02:57

Od: "Monika" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kupic???
> Prosze Was o pomoc, bo inaczej nie moge wyszywac.

Witaj!

Chyba mogę Ci jedynie pomóc w ten sposób, że podam Ci adres firmy wysyłkowej w

[allegro] nowe
[xxx] wilk/pies wyjacy do ksiezyca
Witam i pytam
szydełko