{tarczyca] różnice w wynikach

1. Data: 2010-05-15 12:24:57

Temat: {tarczyca] różnice w wynikach
Od: "Tomek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie- czy jest róznica pomiędzy
wynikiem T4 a FT4 i odpowiednio
T3 a FT3?
O czym może świadczyć wynik T3 w górnej
(160) granicy normy, a T4 (5) w dolnej granicy normy?
TSH 1,5 (norma)
Podz.
T.

2. Data: 2010-05-15 13:39:35

Temat: Re: {tarczyca] różnice w wynikach
Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-15 14:24, Tomek pisze:
> [...]
> T3 a FT3?
> O czym może świadczyć wynik T3 w górnej
> (160) granicy normy, a T4 (5) w dolnej granicy normy?

Mnie lekarze endokrynolodzy powiedzieli, że jak jest TSH w normie to się
nie robi badań FT itp.

--
animka

3. Data: 2010-05-15 17:06:52

Od: "Tomek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości

Mnie lekarze endokrynolodzy powiedzieli, że jak jest TSH w normie to się
nie robi badań FT itp.

Znam osobę, która miała THS w normie a FT3 i FT4 poniżej normy. Po
zastosowaniu Euthyroxu
FT3 i FT4 powiększyły się, a TSH spadło poniżej minimum.

--
animka

4. Data: 2010-05-15 21:07:54

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-15 19:06, Tomek pisze:

> [...]
> zastosowaniu Euthyroxu
> FT3 i FT4 powiększyły się, a TSH spadło poniżej minimum.

Widocznie baba mnie oszukiwała z badaniami, a pieniądze brała.
TSH mam w normie, a te inne wyniki to ona trzyma u siebie, nie pokazała
mi, więc to mogą być jakieś lipne wyniki, może nawet nie moje.

--
animka

5. Data: 2010-05-21 19:25:45

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Mnie lekarze endokrynolodzy powiedzieli, że jak jest TSH w normie to się
>nie robi badań FT itp.

Wydaje mi się, że jesteś naiwna.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

galaretka a dretwienie rak
Depilacja intymna
monikaurkainska@gmail.co m