tatuaże ;)

1. Data: 2005-09-16 05:38:16

Temat: tatuaże ;)
Od: Raf256 <s...@r...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Odnośnie tego czy z człowiekiem z tatuażami musi być "coś źle",

http://cgi.bmezine.com/cgi-bin/poll.exe

nie żeby to było profesjonalne opracowanie czy coś, ale tak mi się
skojarzyło, swoją drogą bmezine.com jest chyba najpoważniejszym portalem
www o tej tematyce

--
Rafał Maj

2. Data: 2005-09-16 13:47:15

Temat: Re: tatuaże ;)
Od: " Himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raf256 <s...@r...com.invalid> napisał(a):

> Odnośnie tego czy z człowiekiem z tatuażami musi być "coś źle",

a skad zalozenie ze jest z kims kto nosi tatuaze wogole jest cos zle?

> http://cgi.bmezine.com/cgi-bin/poll.exe

no prosze az 2% popelnilo przestepstwo i jeszcze udalo im sie wywinac z
tego, heh.
> nie żeby to było profesjonalne opracowanie czy coś, ale tak mi się
> skojarzyło, swoją drogą bmezine.com jest chyba najpoważniejszym portalem
> www o tej tematyce

nie widze zwiazku miedzy tatuazami a popelnianiem przestepstw.
ze w wiezieniach sie tatuuja? to ma miec jakis zwiazek?

3. Data: 2005-09-16 17:33:06

Od: Raf256 <s...@r...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Himera <dgeid3$i7i$1@inews.gazeta.pl> Friday 16 of September 2005 15:47

> nie widze zwiazku miedzy tatuazami a popelnianiem przestepstw.
> ze w wiezieniach sie tatuuja? to ma miec jakis zwiazek?

Ja też nie widzę, ale zdaje się widziałem i na grupei takie głosy

--
Rafał Maj

FREEDOM
uzaleznienie
Dobre jest! :)
Badanie rozwoju psychomotorycznego dziecka - kursy/szkolenia
Szkoła, szkoła