technika szycia gorsetu poszukiwana!!!

1. Data: 2006-10-17 08:36:20

Temat: technika szycia gorsetu poszukiwana!!!
Od: "Serafinek" <s...@p...ox.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc wszystkim
tak ostatnio sie czaje zeby uszyc sobie gorset tylko ze mam wykroj na miekki a
chcialabym miec chociaz 1 taki porzadny zeby nie zjezdzal czy sie nie
marszczylitd wiec stad moja prosba czy macie jakies doswiadczenia albo czy
wiecie jaki jest archiwalny numer burdy z gorsetami to bardzo prosze o pomoc
(interesuje mnie zwlaszcza w necie zeby nie kupowac w ciemno numeru ktory mi sie
calkowicie nie przyda :)) tu chodzi tylko o technike i wykorzystane materialy bo
pomyslow na gorsety mam wiele
z gory dzieki
pozdrawiam
Ola

2. Data: 2006-10-18 06:26:52

Temat: Re: technika szycia gorsetu poszukiwana!!!
Od: "lyche" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serafinek napisał(a):
> [...]
> calkowicie nie przyda :)) tu chodzi tylko o technike i wykorzystane materialy bo

Są dwie możliwości:
1. mniej pracochłonna
Pomiędzy wierzchem a spodem, na szwach, wszyć fiszbiny
Uszyłam sobie taką suknię bez ramiączek. Spód satyna, wierzch
żorżeta. Dodam, że fiszbiny wszyłam do satynowego spodu od lini pod
biustem do połowy brzucha. Wcześniej każdy odcinek obszyłam
materiałem aby nie drażnił skóry. Nosiłam tę suknię na "gołe
ciało". Nic nie zjeżdżało :)

2. bardziej pracochłonna
Każdy element zarówno wierzchu jak i spodu, od środka, podklejasz
klejonką (flizelina jest zbyt cienka). Szwy wzmacnia się
wszywającpomiędzy elementy wierzchu, taśmę z wszytym sznureczkiem.
Nie wiem jak się fachowo nazywa ta taśma, ale jest to lamówka
złożona na pół wokół sznurka. Kolor dobiera się do materiału.
Takie gorsety szyje się do sukien ślubnych.

Materiały:
Dowolne. Należy pamiętać jedynie o tym aby przez wierzch nie
prześwitywał wkład oraz na spód dać coś miłego w dotyku.

Olga

3. Data: 2006-10-18 09:25:28

Od: "Serafinek" <s...@p...ox.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Materiały:
> Dowolne. Należy pamiętać jedynie o tym aby przez wierzch nie
> prześwitywał wkład oraz na spód dać coś miłego w dotyku.

nie chodzi mi o materialy, z ktorych mozna szyc tylko wykorzystane " w srodku"
tzn. fiszbiny, miseczki na biust itd
z gory dzieki za odp
pozdrawiam
Ola

4. Data: 2006-10-18 14:27:54

Od: "skrzacik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lyche" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.com...
Serafinek napisał(a):
> [...]

Dowolne. Należy pamiętać jedynie o tym aby przez wierzch nie
prześwitywał wkład oraz na spód dać coś miłego w dotyku.

---------------

i jest trzecia, ktora wykorzystuja gorseciarki stanowiaca polaczenie twoich
dwoch wyzej wymienionych.

flizelina podklejana jest o roznej grubosci oraz kolorach i przykleja sie ja
wierzchniej tkaniny na cieplo.

fiszbiny wszywa sie pomiedzy obie warstwy (wierzchnia i spodnia) robiac z
niech tunelik w ktory wsuwasz poszczegolne fiszbiny.

ponadto, a wlasciwie po pierwsze, najwazniejszy jest wykroj bo to od niego
zalezy jak ow gorset bedzie sie nosil i jak ty bedziesz sie w nim czula.

pozdrawiam

skrzacik

xxx-nzsze zdrowie
(szycie)Psie ubranka