temat okulistyczny

1. Data: 2009-02-22 09:04:24

Temat: temat okulistyczny
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

na wypisie z kliniki diabetologi i... (...4 linijki tekstu...)
znajduje się dział konsultacja okulistyczna:
V OP sc 0,7 OL sc 0,6, T OP 6 OL 10.
Odcinek przedni OP i OL tłuszczyki spojówki gałkowej OP. Rogówka
obustronnie bez zmian. Obustronna zaćma korowo - jadrowa. Dno OP i OL:
tarcze n.II bladoróżowe o wyraźnych granicach. Plamka obustronnie
prawidłowa. Bez cech retinopatii cukrzycowej.Naczynia zwężone, Objaw
Gunna (+). Wskazana regularna kontrola okulistyczna za 6 mscy z oceną
dna oka.

----
Fakty: Papier wydany około 3 tygodnii temu. Chodzi o osobę w wieku
pow. 70 r.ż. Osoba ta mówi, że ma właściwe okulary.
Ja jako osoba starająca sie czytac ze zrozumieniem wnioskuję, że do
okulisty należy iść za pół roku, ale osoba ta upiera się
_PONIEWAŻ_NIEWIELE_WIDZI_PRZY_AKTUALNYCH_OKULARACH_ żebym szedł sam
(bez tej osoby) do okulisty zapytać, czy jakoś zmienić okulary, czy co
zrobić żeby lepiej widzieć? Czy coś ta moja konsultacja bez obecności
samej zainteresowanej da?

Mówiąc wprost: nie lubie robić sztucznych kolejek i zajmować ich
sprawami, które tego nie wymagają...

Pozdr,
p.