temperatura 37-37.2 od 2 miesięcy

1. Data: 2007-02-02 10:12:25

Temat: temperatura 37-37.2 od 2 miesięcy
Od: "krzysiek" <k...@o...plwytnijto> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od 16 styczna zaczęły się u mnie następujace problemy, suchy kaszel oraz
temperatura w okolicy 37,1, dostawałem trzy serie antybiotyków lecz, po 3
serii kaszel zniknął. Przez pierwszy miesiąc brania antybiotyków chodziłem
do pracy podczas trzejciej serii juz nie. Teraz wszystko jest już prawie w
porządku, prawie ponieważ nadal wieczorem mam temperaturę 37-37.2 od czasu
do czasu czuje delikatny ból mięśni. Od tygodnia mam także biały nalot na
języku, lekarz zalecił smarowanie języka nestatyną tak też robię. Proszę o
porady, wiem że nie podałem zbyt wielu detali ale może ktoś spotakał się z
takim problemem.

krzysiek

2. Data: 2007-02-02 11:28:32

Temat: Re: temperatura 37-37.2 od 2 miesięcy
Od: kk11 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krzysiek napisał(a):
> [...]
> temperatura w okolicy 37,1, dostawałem trzy serie antybiotyków lecz, po 3

wow, na co Cie leczyli?

Przez pierwszy miesiąc brania antybiotyków chodziłem
> do pracy podczas trzejciej serii juz nie. Teraz wszystko jest już prawie w
> porządku, prawie ponieważ nadal wieczorem mam temperaturę 37-37.2

To nie jest jakas diagnostyczna temperatura, wlasciwie to ja bym ja
uznal za normalna, jeszcze zalezy gdzie mierzona.

> [...]
> porady, wiem że nie podałem zbyt wielu detali ale może ktoś spotakał się z

Tak, z takim tak, masz poantybiotykowa kandydoze -grzybice

3. Data: 2007-02-02 11:41:14

Od: "krzysiek" <k...@o...plwytnijto> szukaj wiadomości tego autora

Generalnie lekarz nie określił co mi jest przepisywal antybiotyki a ja je
brałem po prostu. Wyglądało to troche jakby lekarz nie wiedział co mi jest.
Temperatura mierzona była pod pachą, termometrem rtęciowym ok 6minut.
Martwie się o tą temperaturę gdyż wtedy czuje się dziwnie jest mi ciepło, a
zazwyczaj tego nie miałem. Podziękowanie za odpowiedz dla kk11.

krzysiek

4. Data: 2007-02-02 11:51:12

Od: kk11 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krzysiek napisał(a):
> [...]
> Martwie się o tą temperaturę gdyż wtedy czuje się dziwnie jest mi ciepło, a
> zazwyczaj tego nie miałem. Podziękowanie za odpowiedz dla kk11.

Co do temp to sie nie przejmuj, Twoje odczucia moga byc na podlozu
psychologicznym, myslisz o tym wiec troche odczuwasz to jako goraczke.
Z tym leczeniem antybiotykami nie wiadomo czego, to juz taki lekarski
grzech, ale cuz wazne ze ten kaszel przeszedl, choc niewykluczone ze nic
Ci nie bylo.
Wez sobie jakies srodki podnoszace odpornosc, w aptece bez recepty, duzo
wiecej ruchu, jakies poranne(wieczorne) biegi? Zadbaj o odpowiednia
wilgotnosc w mieszkaniu teraz w zimie.

5. Data: 2007-02-02 12:35:01

Od: "krzysiek" <k...@o...plwytnijto> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuje jeszcze raz za odpowiedz. Pozdrawiam

6. Data: 2007-02-02 15:16:27

Od: "mamma" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzysiek" <k...@o...plwytnijto> napisał w wiadomości
> Bardzo dziękuje jeszcze raz za odpowiedz. Pozdrawiam

a robiłeś wogóle badanie krwi?
sprawdź czy nie ma ob podwyższonego i jakiegoś stanu zapalnego w organiźmie.
Nie można bagatelizować długo utrzymującej się podwyższonej temperatury no i
może to od tej grzybicy po kuracji.
Czy nie miałaś do antybiotyków nic osłonowego podanego?
dlaczego lekarze nic sami nie zapisują tylko pacjent musi się sam
dokształcać?

7. Data: 2007-02-02 17:18:57

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzysiek"
> Teraz wszystko jest już prawie w porządku, prawie ponieważ nadal wieczorem
> mam temperaturę 37-37.2

36,6 pod pachą to temp. średnia. Rano ma być około 36 a wieczorem około 37

> [...]
>języka nestatyną tak też robię. Proszę o
> porady, wiem że nie podałem zbyt wielu detali ale może ktoś spotakał się z

Biały nalot był tu często omawiany. Przyczną mogły być antybiotyki ale
przede wszystkim dieta. Za dużo węglowodanów.
S*

8. Data: 2007-02-02 18:05:14

Od: krzysiek82 <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przez pewien okres czasu brałem trilac zeby odnowić florę, badania krwi
i moczu miałem robione i są w normie podobno.

--
Krzysiek
GG:1299459

9. Data: 2007-02-02 18:21:47

Od: krzysiek82 <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Własnie teraz sprawdzałem temperature i mam 37,2. Odebrałem także wyniki
wymazu z gardła podobno wszystko ok. Napisane jest tak
"materiał badany: wymaz z gardła
wyhodowano paciorkowce zieleniące Streptococcus viridans - flora
fizjologiczna gardła"

Czuje delikatne oslabienie ktorego nie bylo wczesniej gdy nie czulem
podwyższonej temperatury.

--
Krzysiek
GG:1299459

10. Data: 2007-02-02 18:23:58

Od: krzysiek82 <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodam jeszcze że od kilku dni biore po dwie tabletki rano i wieczorem
cerutin.

--
Krzysiek
GG:1299459

Portale medyczne dla praktykow i pacjentow
Lamblie
doxycyclinum na toxoplazmozę?
Próba wątrobowa
za mala trzustka