terakota/gres - niebanalne wzory układania

1. Data: 2001-12-07 08:59:03

Temat: terakota/gres - niebanalne wzory układania
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam INTERNAUTÓW

Prośba skierowana raczej do architektów wnętrz lub osób, które znają ciekawe
wzory układania płytek podłogowych.

Problemem moim jest to, że dysponuję sporą ilością płytek z odzysku wg opisu:
1) płytki całe 30 x 30 cm - posiadam ich najmniej,
2) płytki 30 x 30 cm ale z uszkodzonymi narożnikami (głównie jeden narożnik
uszkodzony) - posiadam ich w ilości pośredniej,
3) płytki cięte do formy prostokąta, głównie o module zbliżonym do 1/2 x 1
wymiaru 30cm, tj. ca. 15 cm x 30cm - posiadam ich najwięcej,

a nie da się ich zabudować bez konieczności przemyślanego docinania i układania
w jakieś określone wzory geometryczne.

Za pomoc we wskazaniu źródeł takich wzorów geometrycznych (np. w INTERNECIE lub
innych) byłbym bardzo zobowiązany.

Nie chodzi mi o proste wzory typu: prosty w karo czy na rąb, a raczej o
kombinację tych sposobów z "czymś" jeszcze... tylko tutaj brakuje mi niestety
wiedzy na ten temat.

Miejsce zabudowania to posadzki na planie prostokata o wymiarach ca. 2,8m x 6m.

Za ewentualna pomoc
z góry dziękuję
KUBA

1. Data: 2001-12-10 16:36:50

Temat: Re: terakota/gres - niebanalne wzory układania
Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
1
> wymiaru 30cm, tj. ca. 15 cm x 30cm - posiadam ich najwięcej,

No a takie coś: (oglądać czcionką o stałej szerokości, np. courier)

,'`.
,' `.
,`. ,'.
,' `.--.' `.
: ;__: ;
`. ,' `. ,'
`.' `.'
`. ,'
`.,'

W zależności od ilości brakujących rogów kwadratowe centra mogą
występować rzadziej lub częściej.

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski