terapia uzaleznienia od internetu

1. Data: 2004-06-25 21:30:25

Temat: Re: terapia uzaleznienia od internetu
Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fundacja KIDPROTECT" <f...@k...pl> wrote in
news:cbhc7f$mso$1@polsl.gliwice.pl:

Nudzisz.
Francja w dupe dostala.
To jest kurwa dramat.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Jesli musisz sie odlac, to nie gadaj, tylko lej. Potem moze nie byc czasu.

1. Data: 2004-06-26 07:53:25

Od: "Fundacja KIDPROTECT" <f...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" napisał ...

> Francja w dupe dostala.
> To jest kurwa dramat.

a mi sie wydawalo, ze z Francja to nie seks analny jest kojarzony :-)
a czy dramat? ja tam dowiedzialem sie od Ciebie i jakos mnie to nie
wzruszylo :D

Pozdr,
Kuba

--
www.Kidprotect.pl - swiat przyjazny dzieciom
www.kidprotect.pl/StopPedofilom!

1. Data: 2004-06-26 07:55:12

Od: "Fundacja KIDPROTECT" <f...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mema" napisał w ...

> Jest taka Pani w Wawie- nazywa sie Lubomira Szawdyn i jest chyba
najlepszym
> w Polsce specjalistą od terapii uzaleznien współczesnej cywilizacji, w
tym:
> uzależnienia od internetu. Pani ta pracuje w: Centrum Leczenia Odwykowego,
> Warszawa. Namiary mozna znależc w (sic!) internecie, oczywiscie ;)
> Kobieta jest fantastyczna, kontaktowa- w razie czego pewnie pokieruje,
gdzie
> szukac fachowej pomocy.

Slicznie dziekuje za pozyteczna informacje, z ktorej chetnie skorzystam :)

Pozdr,
Kuba

1. Data: 2004-06-26 08:07:25

Od: "Fundacja KIDPROTECT" <f...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nonnocere" napisał ...

> Z tego co wiem u nas w Zabrzu, prawdopodobnie byłaby
> taka możliwość. Jest tu dość prężnie działający ośrodek profilaktyki i
> leczenia uzależnień. Prowadzą głównie osoby uzależnione od alkoholu i
> "narkotyków" (i rodziny), ale z tego co wiem mają jedną z nielicznych w
> Polsce grup osób uzależnionych od hazardu. W innych formach
> uzależnieniach proponują spotkania indywidualne, także jest szansa, że
> poprowadzili by kogoś z netowym uzależnieniem.

Pamietasz nazwe tego osrodka?

> Przy stronie stronie Instutu Psychologii Zdrowia z Warszawy istnieje
> chyba grupa dyskusyjna osób specjalizujących się w terapii uzależnień.

Juz kontaktowalem sie z IPZ, w koncu z IPZem zwiazana jest Niebieska Linia,
a z nimi wspolpracujemy. Na razie nie za wielkie sa tego kontaktu z IPZem
efekty w tej akurat materii.

Pzdr,
Kuba

1. Data: 2004-06-26 08:11:14

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fundacja KIDPROTECT wrote:

> Pamietasz nazwe tego osrodka?

Ośrodek Profilaktyki i Leczenia Uzależnień w Zabrzu, Park Hutniczy,
miałam tam zajęcia terenowe w trakcie studiów i zrobili na mnie dobre
wrażenie, jako dość prężnie działająca placówka i interesująca się losem
swoich podopiecznych.

> Juz kontaktowalem sie z IPZ, w koncu z IPZem zwiazana jest Niebieska Linia,
> a z nimi wspolpracujemy. Na razie nie za wielkie sa tego kontaktu z IPZem
> efekty w tej akurat materii.

Szkoda. Widać przemoc domową sobie bardziej upodobali. Może jak
uzależnini internauci będą stosować przemoc domową, to się bardziej
zainteresują :)
--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

symulator form zycia i ewolucji / ciekawostka
problem ze stanem emocjonalnym
Jak sie przelamac?
"S1"
My Girlfriend Naked 8404