terapia w warszawie

1. Data: 2007-07-31 19:35:58

Temat: terapia w warszawie
Od: marek tempe <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
szukam dobrego terapeuty w warszawie czy może ktoś na grupie zna kogoś
godnego polecenia?

2. Data: 2007-07-31 21:31:43

Temat: Re: terapia w warszawie
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Lip, 21:35, marek tempe <m...@w...pl> wrote:
> Witam,
> szukam dobrego terapeuty w warszawie czy może ktoś na grupie zna kogoś
> godnego polecenia?

Wszystko zalezy od tego, z jakiego typu problemami sie borykasz, badz
z czym sobie nie radzisz. A tak na marginesie - terapeute czy tez
psychoterapie powinien polecic psychiatra. Czy tak bylo w Twoim
przypadku, czy po prostu sam sie zdiagnozowales i uznales, ze
potrzbujesz terapii?

PS. Namiary na genialne miejsce w Warszawie (wspaniali, doswiadczeni
specjalisci - zarowno psychiatrzy, jak i psychoterapeuci
specjalizujacy sie w roznego typu terapiach i pomocy w roznego rodzaju
problemach/zaburzeniach) moge podac tylko mailem.

Fragile

3. Data: 2007-08-01 08:12:35

Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Jul 2007 14:31:43 -0700, Fragile napisał(a):

> moge podac tylko mailem.

nie badz pizda mi tez podaj, bede juz niedlugo musial sie leczyc sie taki
adres jak znalazl.

--
przytule i obrzygam# 5793410
WWW.SUKINKOT.BLOX.PL

4. Data: 2007-08-01 13:56:56

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sukin.Kot; <1...@s...kot> :

> nie badz pizda mi tez podaj, bede juz niedlugo musial sie leczyc sie taki
> adres jak znalazl.

Jakby podała, to:

a. albo by zdradziła, z czego korzystała;
b. albo pozbawiła się możliwości wpływu via priva na osobę, która sama z
nieprzymuszonej woli do niej napisała;

Flyer

--
gg: 9708346
http://www.flyer36.republika.pl/

5. Data: 2007-08-01 18:06:39

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
.com...

> [...]
> specjalizujacy sie w roznego typu terapiach i pomocy w roznego rodzaju
> problemach/zaburzeniach) moge podac tylko mailem.

Tak tak ... i nie zapomnij pozdrowić ode mnie Madzi jak z Wiednia zadzwoni.
http://groups.google.com/group/pl.sci.psychologia/ms
g/b50005b19eb67acd

:)
Na post po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2007-08-01 18:15:24

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski<p...@g...pl>

> [...]
.com...

> Tak tak ... i nie zapomnij pozdrowić ode mnie Madzi jak z Wiednia

Przyłączam się do ozdrowień :D

Dopisujcie miasta, które też się przyłączają :)

Gawron (Wrocław)

7. Data: 2007-08-01 18:19:45

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gawron" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> Przyłączam się do ozdrowień :D
>
> Dopisujcie miasta, które też się przyłączają :)
>
> Gawron (Wrocław)

... wiedziałem że ci się spodoba :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

8. Data: 2007-08-01 19:56:18

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gawron" <s...@l...po> napisał:

> Gawron (Wrocław)

Buu, a już myślałam, że jakiś nowy wrocławiak na grupie :D

--
Pozdrawiam - Aicha

9. Data: 2007-08-01 20:43:47

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sie, 15:56, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:
> [...]
>
> a. albo by zdradziła, z czego korzystała;
> b. albo pozbawiła się możliwości wpływu via priva na osobę, która sama z

Takich informacji nie podaje na tej grupie, poniewaz kiedys zwrocono
mi uwage, ze to reklama. Dziwne, ale tak zostalo to odebrane. A
przeciez nie powinno tak byc, skoro ktos prosil o taka informacje, to
jej udzielilam. Chcialam jednak uniknac tego typu oskarzen, poniewaz
nic nie reklamuje. Udzielam jedynie pomocy i informacji.

Predzej podam aders na pl.sci.medycyna, chociaz tez nie jest to mile
widziane na grupie. Adresy podaje sie przwaznie mailem.

Jesli natomiast czujesz nieodparta chec wyzycia sie na kims, a tym
kims mam byc ja - prosze bardzo, wyzywaj sie.
Jednak Twoich argumentow w punkcie a i b nie rozumiem. Najwyrazniej
opierasz je na swoim rozumowaniu... i zachowaniach...

PS. A moze po prostu bardzo zalezy Ci na tych namiarach, a wstydzisz
sie zapytac, i stad te ataki? To moze jednak podam, co? Nie ma
problemu.

Fragile

10. Data: 2007-08-01 20:52:16

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sie, 20:06, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote:
> [...]
oglegroups.com...

> Tak tak ... i nie zapomnij pozdrowić ode mnie Madzi jak z Wiednia

Czy Ty masz jakis problem czy moze Ci sie bardzo nudzi?
Koniecznie widze chcialbys poznac cala grupe ludzi, ktora przewinela
sie przez psp pod nickiem "Magda" w scisle okreslonym celu. Takie
spotkanie nie jest niemozliwe, wiesz?

Fragile

1 sierpnia godz. 17
Nowe forum