termometr za okno - mocowanie?

1. Data: 2008-09-10 15:13:09

Temat: termometr za okno - mocowanie?
Od: pleg <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prośba o pomoc jak dobrze zamocować nie niszcząc framugi okna?

2. Data: 2008-09-10 15:36:32

Temat: Re: termometr za okno - mocowanie?
Od: Maverick <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

pleg pisze:
> Prośba o pomoc jak dobrze zamocować nie niszcząc framugi okna?
Dobra tasma dwustronna - wytrzyma spokojnie nawet wieksze mrozy

--
Regards,
Maverick

3. Data: 2008-09-10 16:35:27

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Mam ten sam dylemat, kupiłem termometr zaokienny rurkowy w metalowej oprawce i od
paru lat szkoda mi wiercić framugę ;-)
Tasma nie bardzo, bo mała powierzchnia styku, ale może dobry klej?
Poliuretanowy lub neoprenowy?
JaC

-----

4. Data: 2008-09-10 18:15:28

Od: Danny <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Sep 2008 18:35:27 +0200, 666 napisał(a):

> [...]
paru lat szkoda mi wiercić framugę ;-)
> Tasma nie bardzo, bo mała powierzchnia styku, ale może dobry klej?

dwustronna taśma motoryzacyjna (z pianki) - mocują nią elementy plastikowe
na samochodach - bardzo wytrzymała

Daniel
http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

5. Data: 2008-09-10 18:39:00

Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nadawca: pleg <p...@w...pl>wyrazi^(3) tak:
> Temat: termometr za okno - mocowanie?
> Prośba o pomoc jak dobrze zamocować nie niszcząc framugi okna?
A musisz do framugi?
Przykręć do węgarka.

6. Data: 2008-09-10 19:33:34

Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

pleg pisze:
> Prośba o pomoc jak dobrze zamocować nie niszcząc framugi okna?

Trzeba kupić termometr bezprzewodowy (na Allegro od 29 zł), czujnik
zewnętrzny przykleić taśmą pod parapetem albo powiesić na wkręcie
zamocowanym na bocznej krawędzi wnęki okiennej po stronie, która jest
zwykle w cieniu.

T.

7. Data: 2008-09-10 19:38:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pleg" <p...@w...pl> wrote in message
b.googlegroups.com...
Prośba o pomoc jak dobrze zamocować nie niszcząc framugi okna?
Kup sobie elektroniczny - mierzy temperaturę wewnątrz, na zewnątrz
wystawisz mały czujniczek, a do tego jeszcze zegar z budzikiem i
kalendarzem, wisi to na gwoździu za zasłoną. Czujnik mam od wschodu słońca,
więc rano mam dobry pomiar dopóki słońce nie ogrzeje, dopiero popołudniu,
gdy temperatura ściany wyrówna się do otoczenia znowu podaje prawidłowe
dane. Można też mieć całą stację pogodową, ba - dane przesyłane grogą
radiową - jezeli ma się willę z odrobiną terenu pozwalającą uniknąć wpływu
budynku na pomiary...
http://www.conrad.pl/ - stacje pogody, także radiowe - zegary
synchronizowane z DCF.
http://www.biowin.com.pl/?bio=2&lang=pol&str=4&grupa
=2&session=fd32ce6e2261811a49c040ffeffeb90b

8. Data: 2008-09-11 08:04:22

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeden wkręt jeszcze nie powoduje niszczenia framugi okna.
Jacek
PS
Ostatnio montowałem antenę CB do nowego auta. Na codzień widzę auto kolegi z
koszmarnym wspornikiem anteny więc wywierciłem w moim dziurę w dachu bez
wahania, co wywołało u niego prawie atak rozpaczy. Jak tak można?!!
Z oknami podobnie;-)

9. Data: 2008-09-11 08:45:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pleg" <p...@w...pl> wrote in message
b.googlegroups.com...
Prośba o pomoc jak dobrze zamocować nie niszcząc framugi okna?

Jednak elektroniczny z czujnikiem - jeżeli czujnik nie będzie na słońcu
pomiary będa prawidłowe i do odczytu przy dowolnej pogodzie i o kazdej porze
dnia czy nocy.
Popatrz na linki, które posłałem wcześniej - ja zrezygnowałem ze zwykłych
termometrów - elektroniczne stały się tak tanie, ze nie warto zachodu na
zwykły spirytusowy.

10. Data: 2008-09-11 20:52:44

Od: pleg <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za wszystkie podpowiedzi - termometr był już kupiony, więc
pozostała taśma na razie trzyma :)

Jaki środek do prania tapicerki?
Jaka wysoka i cienka lodówka ?
wybor zmywarki