terpentyna -> olejek terpentynowy

1. Data: 2003-10-17 21:59:51

Temat: terpentyna -> olejek terpentynowy
Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Pytanie do technologów farmaceutycznych...
W jaki sposób oczyszcza się terpentynę aby można ją było nazwać olejem
terpentynowym ??
szukam szukam i znaleźć nie mogę... a nie mam zamiaru przepłacać w aptece bo
mam terpentynę, a potrzeba mi tego olejku... kompletna głupota ale przepisu
muszę się trzymać...
Bardzo proszę o jakieś info - najlepiej jakby to wykonać w warunkach
laboratoryjnych - być może destylacja z parą? Albo coś innego...
I jeszcze jedno - olej i olejek to nie to samo, prawda ? Swoją trodą tego
też szukam - jakby ktoścoś to wiecie - ... jakieś namiary mile widziane.

dzięki

pzdr
LN