tęsknie!

1. Data: 2000-01-06 14:26:16

Temat: tęsknie!
Od: "Staszek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem chyba najmłodszym bywalcem pl...ogrody . Moja fascynacja ogrodem już
niedługo będzie miała pierwsze urodzinki.-ale nie w tym rzecz.
Porostu:

JUŻ NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ WIOSNY!!!

Kiedy na mojej działce w piękny słoneczny sobotni poranek będę się
rozkoszował upojnym zapachem kwitnących wiśni, brzoskwiń i oczywiście
pięknych kolorowych kwiatów.
Marzę o tym świerzym powietrzu (nie ważne, że tak na prawdę krakowskie
czyste nie jest) i radości bijącej z tego (niedużego, ale) mojego kawałka
Ziemi...

Niestety jeszcze dwa miesiące; muszę sobie kupić jakieś świerze pisemko, bo
te które siedzą u mnie w biurku przeczytałem po kilka razy a "Wlk księgę
ogrodów"(Johna Brookesa) znam prawie na pamięć.

Chyba jestem trochę niecierpliwy, ale może Ktoś też to czuje...

Pozdrowionka
Staszek

1. Data: 2000-01-07 19:55:45

Temat: Odp: tęsknie!
Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Staszek <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cC1d4.23565$N...@n...tpnet.pl...
> [...]
> ogrodów"(Johna Brookesa) znam prawie na pamięć.
>
> Chyba jestem trochę niecierpliwy, ale może Ktoś też to czuje...

Nie wiem jak Cię pocieszyć.
A może weź urlop i wyjedź do ciepłych krajów?
s...@w...com.pl

Re: Sprekelia??? i brak pradu
Re: Choinki i buki i ich występowanie w Polsce
Re: Komary w ogrodzie
Re: Sprekelia???
Re: Sprekelia???