test HCG

1. Data: 2003-07-02 13:54:09

Temat: test HCG
Od: "aga" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

na czym polega,ile kosztuje i jak dlugo sie czeka na wyniki?
dzieki

2. Data: 2003-07-02 14:00:26

Temat: Odp: test HCG
Od: "aga" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

acha zapomnialam dodac, ze mam takie skierowanie na test krwi

Użytkownik aga <l...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bduo2m$s51$...@k...task.gda.pl...

3. Data: 2003-07-02 14:03:57

Temat: Re: test HCG
Od: "Aneta502" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> na czym polega,ile kosztuje i jak dlugo sie czeka na wyniki?
> dzieki
>
> pobiera sie krew na czczo, czeka ok 2 dni, koszt ok. 20 zł, w każdym tyg
ciąży powinno być odpowiednie steżenia gonadotropiny kosmówkowej na tej
podstawie ocenia się rozwój płodu

4. Data: 2003-07-02 14:09:10

Od: "aga" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki bardzo

Użytkownik Aneta502 <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bduomd$2fe$...@s...futuro.pl...

5. Data: 2003-07-02 14:12:10

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta502"
> ciąży powinno być odpowiednie steżenia gonadotropiny kosmówkowej na tej
> podstawie ocenia się rozwój płodu

Saaaame bzdurki. Krew do hCG nie musi być na czczo. Na wyniki czeka się zależnie
od laboratorium, może to być nawet ten sam dzień lub dzień następny.
Na podstawie stężenia tego hormonu nie ocenia się rozwoju płodu, co najwyżej
jego wiek.
Asia

6. Data: 2003-07-02 14:22:36

Od: "Aneta502" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

sorki ja robię te badania więc podaję do wiadomości ,że trzeba być na czczo,
zresztą na wszystkie badania powinno sie być na czczo, a rozwój płodu ocenia
się dostosowując do tyg ciąży, jak wiadomo w kazdym tyg następuje rozwój
kolejnych organów...pozdrawiamA

7. Data: 2003-07-02 14:29:46

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta502" <
> sorki ja robię te badania więc podaję do wiadomości ,że trzeba być na czczo,
> zresztą na wszystkie badania powinno sie być na czczo,
Co to znaczy "ja robię"? Oddanie do analizy czy pobieranie do analizy?
Widzisz, dla mnie bardziej kompetentni w tym temacie są ginekolodzy
i endokrynolodzy. Beta hCG nie musi być na czczo, jak wiele innych badań.

> a rozwój płodu ocenia
> się dostosowując do tyg ciąży, jak wiadomo w kazdym tyg następuje rozwój
> kolejnych organów..
Ale wiadomo, że na podstawie wieku płodu nie można ocenić jego rozwoju.
Można porównywać średni rozwój dla jakiegoś wieku, natomiast nie da się
go OCENIĆ dla pacjentki robiącej takie badanie.
Asia

8. Data: 2003-07-02 14:37:01

Od: "Aneta502" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

robie to znaczy wykonuję , a co do kompetencji ginekologów to oczywiście sa
kompetentni jeśli chodzi o leczenie, ale na wykonaniu badań czy działaniu
aparatów to wcale się nie znają...bez urazy ,ale pracując z różnymi
lekarzami czasami nie można wyjść z "podziwu"..

9. Data: 2003-07-02 14:39:40

Od: "Aneta502" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Można porównywać średni rozwój dla jakiegoś wieku, natomiast nie da się
> go OCENIĆ dla pacjentki robiącej takie badanie.

z tym sie całkowicie zgadzam A

sprzedam Atlas anatomii
Atlas chirurgiczny
grzybica?