testosteron

11. Data: 2020-09-26 03:05:59

Temat: Re: testosteron
Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 25 Sep 2020 18:49:55 +0100
doszła do mnie wiadomość <rklak4$hpu$1@dont-email.me>
od gazebo <g...@j...com> :

>zastanow sie jaka plec wybierasz

Prawdopodobnie już po ptokach, gender tasuka obciął.
--
Kiedy kitę odwalę będzie wspaniale
https://www.youtube.com/watch?v=M4aZeAC_moo

12. Data: 2020-09-26 20:16:05

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 26.09.20 um 03:05 schrieb Olaf Frikiov Skiorvensen:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 25 Sep 2020 18:49:55 +0100
> doszła do mnie wiadomość <rklak4$hpu$1@dont-email.me>
> od gazebo <g...@j...com> :

> Prawdopodobnie już po ptokach, gender tasuka obciął.

Nie potrzeba gender studies, zeby zauwazyc zmiany wzorow zwiazanych z
plcia. Tylko jedna grupa zawodowa (duchowni roznych konfesji i nacji)
trwa przy sukienkach i rozmaitych ozdobach. "Dzieci kwiaty" niezaleznie
od plci lubily kolorowe stroje, dlugie wlosy i rozne swiecidelka.
Wczesniej panowie i panie pudrowali sie, zakladali peruki i wyszukane
barwne stroje. A na Dalekim Wschodzie panowie sie maluja (tak nam
tlumaczyl przewodnik w Tajlandii), tysiace figur i pomnikow Buddy maja
kolory, ozdoby i rysy zenskie. Nie mam wiec nic przeciw panom, ktorzy
wkladaja damskie ciuchy, lubia kobiece nicki itd. Pan B. stworzyl swiat
roznorodny. Nic nie jest stale i niezmienne.
Np. Homoseksualizm jest czesty u zwierzat (kiedys widzalem dwa psy w
akcji i zastanawialem sie, ktory jest samiec, a ktory samica), a u rybek
Seahorse (Hippocampus haema) samiec rodzi mlode.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

13. Data: 2020-09-27 02:55:00

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 26 Sep 2020 20:16:05 +0200
doszła do mnie wiadomość <h...@m...individual.net>
od Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> :

> [...]
>akcji i zastanawialem sie, ktory jest samiec, a ktory samica), a u rybek
>Seahorse (Hippocampus haema) samiec rodzi mlode.

To było tylko nawiązanie do Urbana, jeśli nie widziałeś, to wypowiedź Urbana jest tu:
https://www.youtube.com/watch?v=LT3kI3BsxlQ

14. Data: 2020-09-27 13:55:40

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

"Wsadzi cie do wora, wrzuci do jeziora i obetnie pisiora"
Am 27.09.20 um 02:55 schrieb Olaf Frikiov Skiorvensen:
> [...]
tu:
> https://www.youtube.com/watch?v=LT3kI3BsxlQ

"Wsadzi cie do wora, wrzuci do jeziora i obetnie pisiora". :-)

Historia powtarza sie dwa razy: raz jako tragedia, drugi raz jako farsa
(K.Marx). Byla stonka, rewizjonisci i imperialisci, bikiniarze,
szydercy, syjonisci, "urodzeni w niedziele", spekulanci i badylarze i
cos tam jeszcze (nie wszystko dane mi bylo przezyc). Teraz pisiorstwo
wraz z epidiaskopem powrocili w dawne koleiny i strasza lud pracujacy
miast i wsi nowymi demonami. Zycze im wszystkiego najlepszego w tych
jaselkach - obrzydzaniu zlego Heroda i topieniu Marzanny. Pazerni i
skorumpowani moze wyladuja za burta, a wielebnym domy boze opustoszeja
(u nas rocznie obywa ok. 2 x 250 tys. owieczek obu konfesji)?

Btw. Znalazlem w "Polityce"

>JACEK ŻAKOWSKI: - Co nam przeszkadza?
ANDRZEJ WALICKI: - Czyli komu?

Polakom? Polsce?
Głównie kompleks niższości wobec Zachodu, kompensowany kompleksem
wyższości wobec Wschodu. Charakterystyczny głównie, choć nie tylko, dla
przywódczych elit, bo tzw. przypadkowe społeczeństwo interesowało się
przeważnie innymi sprawami.

Bo?
Oszukujemy się, że jesteśmy częścią Zachodu. A nie jesteśmy i nigdy nie
byliśmy. (...)

15. Data: 2020-09-28 06:31:22

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-09-27 13:55, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
> przeważnie innymi sprawami.
>
> Bo?
> Oszukujemy się, że jesteśmy częścią Zachodu. A nie jesteśmy i nigdy nie

Ale, My nigdy nie nie chcielismy byc Zachodem... My jestesmy
Miedzymorzem...!

16. Data: 2020-09-28 21:23:56

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Ale, My nigdy nie nie chcielismy byc Zachodem... My jestesmy
> Miedzymorzem...!

Kto "my"?
<<Na imię mi ,,Legion", bo nas jest wielu>> (Mk 5, 1-20).

A z tym "Miedzymorzem" to dobry pomysl, choc niektorzy widza je dosc
wasko. Od lat glosze teze o Miedzymorzu od Adriatyku wzglednie Morza
Marmara (niedobre piwo "Marmara") do Morza Bialego, a w wariancie
maksymalistycznym od Morza Bialego do Kanalu Beagle'a (Canal del Beagle).
--
[...]

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????

17. Data: 2020-09-30 00:03:25

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-09-28 21:23, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
> Marmara (niedobre piwo "Marmara") do Morza Bialego, a w wariancie
> maksymalistycznym od Morza Bialego do Kanalu Beagle'a (Canal del Beagle).

//widac z tego, ze nie udalo ci siem, z jakiegos powodu, przyswoic
wartosci charakterystycznych dla tubylcow zamieszkujoncych dorzecze
Wisly i Warty...

Pogoda dobra i krzywa rośnie
Strach
Grupa zyje jeszcze?