tłusta cera - jak zaradzić

1. Data: 2004-06-28 06:45:54

Temat: tłusta cera - jak zaradzić
Od: "antonina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest jakis sposob na tłustą cere - sczególnie czoło i nos?
Żadne mydła nie pomagają, dermatolog powiedzial że tak musi być (to byla
cala wizyta).

A.

2. Data: 2004-06-28 07:20:32

Temat: Re: tłusta cera - jak zaradzić
Od: "-DraconuS-" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi

Cera to cera, wiele nie mozna zmienic, ale mozesz jej pomoc. Czesto myj i
zmien diete: unikaj cukru, tluszczy, soli i pieprzu (innych pikantnych
potraw tez).
--
Maciej aka -DraconuS- .. Wroclaw .. GG#501084
(.) (.) .:Quake III Arena nightmare player

3. Data: 2004-06-28 13:33:05

Od: "A." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

-DraconuS- wrote:

> Hi
>
> Cera to cera, wiele nie mozna zmienic, ale mozesz jej pomoc.
> Czesto myj i zmien diete: unikaj cukru, tluszczy,

A co ma tlum do tlustej cery? Chyba chciales 'tluszczow'
napisac... ;)
--
A.
Arguing with people on the Usenet is like competing in the Special

4. Data: 2004-06-30 12:09:33

Od: "Katasia" <k...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A." <a...@o...pl> napisał w wiadomości
e.net...

> A co ma tlum do tlustej cery? Chyba chciales 'tluszczow'
> napisac... ;)
> --
> A.

czy ja tu czegoś nie rozumiem, nie widzę i w ogóle jakaś kaleka jestem?
gdzie w poprzednim poście pojawił się wyraz 'tłum', bo nie widzę?? =]]]]
pozdrawiam,
k.

5. Data: 2004-06-30 13:20:34

Od: "A." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katasia wrote:

> czy ja tu czegoś nie rozumiem, nie widzę i w ogóle jakaś kaleka
> jestem? gdzie w poprzednim poście pojawił się wyraz 'tłum', bo nie
> widzę?? =]]]] pozdrawiam,

O odmiane 'tluszczu' i 'tluszczy' chodzi - jedno to np. smalec, a
drugie to kupa ludzi:
Tluszcz jako zwiazek organiczny to w dopelniaczu 'tluszczow',
natomiast tluszcza to tlum i w dopelniaczu przyjmuje forme
'tluszczy' :)
Moze to czepialstwo, ale zostalo mi od studiow (tzw. 'zboczenie
zawodowe') - biotechnologia tluszczow jadalnych.

PS. cos u Ciebie z programem pocztowym nie halo - moja stopke
powinno
wyciac w calosci (od -- po kropke za editors ;) ).

6. Data: 2004-06-30 18:17:15

Od: "Katasia" <k...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> Moze to czepialstwo, ale zostalo mi od studiow...
>
> PS. cos u Ciebie z programem pocztowym nie halo - moja stopke
> powinno
> wyciac w calosci (od -- po kropke za editors ;) ).

to na pewno czepialstwo...;) :P

skurcz łydki
zaparcia a czarna porzeczka
Informacja dla Pań chorych na osteoporoz
"cos na glowie"
pękające naczyńka