tlusty czwartek....

1. Data: 2001-02-19 10:40:16

Temat: RE: tlusty czwartek....
Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Krysia Thompson

> dokup cukru i zrob bardzo duzo bezow (bez?), niektore np z
> midgalami albo orzechami laskowymi, ...
> Coz to jet 15 bialek?? hehe do przerobienia w trymiga. Tylko tak
> sie zastanawiam, ze do bicia tych bialek jaka mala balia by sie
> przydala..
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

A ja jeszcze gdzies czytalam przepisy na cos, co sie nazywalo
"makaroniki" i robilo sie to z bialek. Bylo w róznych smakach:
orzechowe, migdalowe, czekoladowe, cytrynowe i inne takie.
Pikantne chyba tez.

Te migdalowe to podejrzewam, ze to jest cos podobnego do
nadzienia babeczek migdalowych u Bliklego. Smakuja mi niezmiernie
i caly czas mam w planie wyprodukowanie czegos takiego,
tylko mi czasu nie staje ;-))

Moze jak bede miala chwilke to poszukam i jutro podrzuce.

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-02-20 15:56:57

Od: "Justyna Nieć" <i...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-02-20 15:57:49

Od: "Justyna Nieć" <i...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zjesc z 6 naraz.......
> Nikusia
> Ja również od dłuższego czasu szukam przepisu naidelnego pączka>

Co Dziś Na Obiad?
napoje dla zdrowia i urody
Witam żarłoki
do magdy basset