to będzie mój najlepszy sylwester w życiu

1. Data: 2018-12-31 13:32:34

Temat: to będzie mój najlepszy sylwester w życiu
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

"W sylwestra przyjechał z wódką. Pozasłaniał okna. Pił i powtarzał, że
to będzie mój najlepszy sylwester w życiu. Gwałcił mnie przez całą noc.
Wtedy zaczęłam się ciąć. Cały czas nasłuchiwałam, czy on nie wchodzi.
Krzywdził mnie nawet kilka razy jednej nocy. Miał taki obrzydliwy zapach
potu. Powtarzałam, że nie chcę, ale on robił to jeszcze mocniej. Czasem
w trakcie krzyczał: ,,I Bóg cię przestał kochać!". Gdy bardzo się
wyrywałam, głodził mnie przez kilka dni."

https://www.newsweek.pl/fragment-ksiazki-z-nienawisc
i-do-kobiet/x3zg1f0

W nowym roku życzę wszystkim bezmyślnym pokemonom powrotu do zdrowia.
Piotr