toksyczne leki tarczycowe

1. Data: 2004-07-19 20:30:45

Temat: toksyczne leki tarczycowe
Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chciałabym dowiedzieć się, czy temat nadczynności tarczycy był poruszany na
grupie.
Poszukiwałam we wczesniejszych postach, ale niewiele informacji znalazłam.
Mam pytanie czy leki ma nadczynność tarczycy są toksyczne, jaki mają taki
wpływ?
Czy ktoś z grupowiczów może mi udzielić informacji o zabiegu z użyciem jodu
radioaktywnego?
Bardzo byłabym wdzięczna.
Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2004-07-20 08:01:23

Temat: Re: toksyczne leki tarczycowe
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masoneczka <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Mam pytanie czy leki ma nadczynność tarczycy są toksyczne, jaki mają taki
> wpływ?

Są - paskudnie wpływają na morfologię (uszkadzają szpik).

> Czy ktoś z grupowiczów może mi udzielić informacji o zabiegu z użyciem jodu
> radioaktywnego?

W skrócie: przychodzisz do szpitala, łykasz kapsułkę, wychodzisz, unikasz
ludzi przez parę dni. Poza tym zero wrażeń.

JoP

3. Data: 2004-07-20 23:35:24

Od: "Przemysław Mądry" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ...

poniekąd jest tak jak napisała koleżanka ...

ludzi unikasz przez tydzień na 100% (tzn. zwłaszcza musisz unikać dzieci ze
względu na szkodliwą radioaktywność) a z dorosłymi powyżej 25 roku możesz
się widywać
ale nie na długo ... przynajmniej przez 1 tydzień

zależnie od dawki najdłużej to 2 tygodnie jesteś sama ze sobą, tzn. w jakiś
sensie ...

a poza tym nie ma jakichś strasznych objawów... na początku możesz czuć się
troszkę dziwnie ... ale potem jest normalnie - znam z autopsji, na szczęście
nie swojej :)

pozdro i powodzenia
Użytkownik "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wpływ?
> Czy ktoś z grupowiczów może mi udzielić informacji o zabiegu z użyciem

Guz w głowie - gdzie operować ?(Warszawa)
opuchlizna rąk i powiek po nocy
HIV - mozliwosc zakazenia
pigułki
[help] ukaszenie kleszcza i obrzek