topikszydelkowy - ile wloczki

1. Data: 2004-02-04 13:16:51

Temat: topikszydelkowy - ile wloczki
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewoje, ile by trzeba bylo wloczki (mysle o jakiejs Monice i innej
bardziej letniej)
na taki oto topik?

http://allegro.pl/show_item.php?item=20707885

pozdroweczki
Ilona

1. Data: 2004-02-04 18:24:32

Temat: Re: topikszydelkowy - ile wloczki
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewoje, ile by trzeba bylo wloczki (mysle o jakiejs Monice i innej
> bardziej letniej)
> na taki oto topik?
>
> http://allegro.pl/show_item.php?item=20707885

Hmmm... zalezy jaki rozmiar bedziesz robic. Mysle, ze na 36 motek Moniki
starczy. Mnie starczyl na przod luznej bluzeczku (od bioder) i na 1/3 tylu.
Jesli juz jednak 38, albo jakis bardzo 'zasuplany' wzorek, to raczej kupuj
od razu dwa motki. Mnie sie pierwszy raz, jak robilam Monika wydawalo, ze
jeden mi starczy na bluzeczke cieniutka, taka letnia (tu zasugierowalam sie
metrazem wloczki w porownaniu z robieniem na drutach) i sie przejechalam !
Na dodatek w miescie zabraklo tego koloru i dzieki Mruwie tylko dokonczylam
bluzeczke :)))

Pozdrawiam
Asia

przebiśniega szukam...