torcik kokosowy

1. Data: 2003-11-03 13:41:20

Temat: torcik kokosowy
Od: "Iwona Malek" <k...@N...at> szukaj wiadomości tego autora

Z piecenia paczkow zostalo mi 10 bialek, zastanawialam sie co z tego zrobic,
(bezy nie wchodzily w rachube, poniewaz po kilku nieudanych probach
zaniechalam ich robienia) obszukalam szafki i wyszedl mi pyszny torcik
kokosowy:

10 bialek podzielilam na 3 czesci, kazda ubilam z 3/ szkl. cukru, gdy bylo
biale lsniace i geste wsypalam do tego ok 100 gram wiorkow, wylalam do
tortownicy, pieklam kazdy placek ok 30 min.

Krem
budyn malinowy ugotowalam z 1 lyzka maki pszennej i 3 lyzkami cukru,
ostudzony ukrecilam z niepelna kostka margaryny, masa przelozylam placki
kokosowe, wierzch posmarowalam resztka kremu i polalam polewa czekoladowa
(nie calosc tylko takie niteczki czekoladowe). Wyszedl przepyszny slodki
tort kokosowy.

Kaczucha

1. Data: 2003-11-03 14:03:45

Temat: Re: torcik kokosowy
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona Malek" <k...@N...at> napisał w wiadomości
> 10 bialek podzielilam na 3 czesci, kazda ubilam z 3/ szkl. cukru

Nie wiem, czy dobrze zrozumialam, ale na kazda z trzech czesci dalas
szklanke cukru? Bo chyba nie trzy szklanki do kazdej czesci? :)

KRuszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-11-03 16:01:49

Od: "Iwona Malek" <k...@N...at> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, czy dobrze zrozumialam, ale na kazda z trzech czesci dalas
> szklanke cukru? Bo chyba nie trzy szklanki do kazdej czesci? :)

oczywiscie 3/4 szklanki na kazda czesc

Kaczucha

[szczecin] osoba do podlaczenia kuchenki gazowej
litości!!! - ile to jest...
Panska skorka - przepis potrzebny :-)
czy probowal ktos robic placki ziemniaczane z dynia?
Piwo na ciepło, nawet na gorąco