tort rafaelo

1. Data: 2001-09-20 20:24:32

Temat: tort rafaelo
Od: "klio" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć!
najpierw : cieszę się ogromnie, że znalazłam taka grupę, bo wydawało mi
się, że tylko ja mam świra na punkcie gotowania...
teraz małe pytanko : czy znacie przepis na tort "rafaello", który podobno
smakuje jak czekoladki o tej samej nazwie]

pozdrowienia
Klaudia

1. Data: 2001-09-21 06:27:17

Temat: Re: tort rafaelo
Od: "Ewusia" <e...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

przepis jest na stronce www.kulinaria.pl
Ewa

1. Data: 2001-09-21 06:46:37

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

To by było to:

http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=1597

lub to:

RAFFAELLO

Składniki:

1 biszkopt
2 paczki "Śnieżki"
2 paczki wiórków kokosowych (razem 200 g)
2-3 białe czekolady
1 paczka płatków migdałowych (lub startych migdałów) - 100 g

Wykonanie:
Śnieżki ubić z mlekiem. Czekoladę stopić i po lekkim przestudzeniu
dodać do
ubitej śmietany. Do masy dodać 1 ? paczki wiórków oraz migdały.
Masę wylać na biszkopt włożony do formy, posypać pozostałymi wiórkami
wstawić do lodówki. Rafaello najlepsze jest następnego dnia.

(Przepis Danki)

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-09-21 06:50:24

Od: "Neeea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik klio <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9odj3k$oeu$...@n...onet.pl...

> teraz małe pytanko : czy znacie przepis na tort "rafaello", który
podobno
> smakuje jak czekoladki o tej samej nazwie]

Biszkopt gotowy ze sklepu lub upieczony własnorecznie (przepisów na grupie
było kilka)

1 litr śmietany 30%
25 dkg białej czekolady
Śmietanfix(lub inny usztywniacz)
wiórki kokosowe

Biszkopt przekroić, jedną część pokruszyć . Czekoladę rozpuścić i dodać 20
ml śmietany. Resztę śmietany ubić ze Śmietanfixem, dodać do niej
rozpuszczoną czekoladę i pokruszony biszkopt. Masę wylać na drugą część
biszkoptu, posypać wiórkami kokosowymi i wstawić do lodówki,

Pozdroofka
NeeeA

1. Data: 2001-09-21 07:18:39

Od: "Eponina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klio" <k...@p...onet.pl> napisał

> smakuje jak czekoladki o tej samej nazwie]

Nie ma takich czekoladek. W cukierkach Rafaello nie ma ani grama
czekolady.

Monika

1. Data: 2001-09-21 09:50:49

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A to białe na wierzchu do czego przyczepione są wiórki? To nie biała
czekolada? A może to jakaś masa czekoladopodobna?
Oświećcie:-)))
DominikaNM

1. Data: 2001-09-24 06:33:17

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Klient - rzeczoznawcyap - info <i...@r...com.pl> wrote in message
p.com.pl...

> RAFFAELLO
> (Przepis Danki)

Robilam to ciasto w sobote z okazji urodzinowej imprezy w domu. Jest
naprawde pyszne, ma smak "rafaellowy" ;-) jest slodkie wiec po jednym
kawalku ma sie dosc.Dalam 2 biale czekolady i mysle ze gdybym dala 3 to
slodycz byla by juz zbyt duza. Zastanawiam sie czy 1 czekolada byla by ok?
Jak myslisz, Dana?
Asia

placek lodowy?
Margarita (bylo:tequila)