tradzik

1. Data: 2001-02-26 17:40:12

Temat: tradzik
Od: "Totalzalamka" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy sa tu jacys dermatolodzy?
Interesuja mnie wiadomosci na temat leczenia
tradzika (tradzikow?).
Czy stosowanie tetracykliny jest skuteczne? W
jakich przypadkach? Czy jest bezpieczne?

2. Data: 2001-02-26 21:47:30

Temat: Re: tradzik
Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Zineryt na wszystkie przypadki tradziku.. jest naprawde bardzo
skuteczny.. wydawany niestety z przepisu lekarza.. zreszta coz sie dziwic,
to w koncu antybiotyk.. jesli Zineryt stosowalas i nie pomagal.. to moze
Davercin pomoze.. Jesli masz tradzik rozowawy to sprobuj jeszcze ze
sinerynem troche brzydko po tym wyglada twarz na poczatku ale przynajmniej
skora troche zejdzie i potem bedzie juz wszystko w porzadku.. hmm.. co
jeszcze moge napisac.. poprostu musisz isc do lekarza.. najlepiej dobrego
dermatologa.. a i jeszcze jakbym mial poradzic cos bez recepty to
poradzilbym Dermokler ph5,5 do przemywania twarzy zamiast mydla.. to tyle..
mam nadzieje, ze chociaz troszke pomoglem.. odnosnie skinerynu to w
niektorych wojewodztwach jest wydawany bez recepty.. (jedna tubka..) np.
woj. Slaskie.. a w Mazowieckim np. tylko na recepte.. no coz.. kochana
reforma.. widac w Wawie ludzie sa mniej odporni na ten lek :))))). Istnieje
jeszcze Acne-Sulph (zawiesina) lub Dermaknel krem... ale niestety Zineryt i
Davercin w/g mnie naleza do najlepszych lekow... tak wiec radze udac sie do
lekarza i moze zaproponowac przepisanie ktoregos z nich.. Jesli lekarz
zapisze cos innego, to poprostu stosuj to co zapisze... Napewno bedzie mial
racje.. Pozdrawiam.. Odnosnie tetracykliny sie nie wypowiem niestety.. z
braku swojej wiedzy :P

3. Data: 2001-02-27 13:05:27

Od: "Ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Totalzalamka" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Interesuja mnie wiadomosci na temat leczenia
> tradzika (tradzikow?).
> Czy stosowanie tetracykliny jest skuteczne? W
> jakich przypadkach? Czy jest bezpieczne?

Z lekow przepisywanych przez lekarza (nie wiem
czy to akurat jest antybiotyk) serdecznie, z
wlasnego doswiadczenia polecam Dalacin T.

---
Pozdrawiam
Ania

4. Data: 2001-02-27 14:55:20

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

>Z lekow przepisywanych przez lekarza (nie wiem
>czy to akurat jest antybiotyk) serdecznie, z
>wlasnego doswiadczenia polecam Dalacin T.

Dalacin jest tylko na recepte?

5. Data: 2001-02-27 15:11:28

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

>Kiedy potrzebowalam go stosowac (4 lata temu) - tak, byl.

Ok.. dzieki

6. Data: 2001-02-27 15:12:00

Od: "Ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2001-02-27 18:15:17

Od: b...@g...pl (blitzkrieg) szukaj wiadomości tego autora

obecnie tez jest bo to antybiotyk

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

8. Data: 2001-03-02 13:16:40

Od: "Swadlern" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Argon wrote in message <3a9bc3ab$1@news.astercity.net>...

[ciach]

Dalacin-T jest na recepte (w moim przypadku za bardzo nie pomogl), Zineryt
tez jest na recepte i rzeczywiscie przynosi jakies efekty aczkolwiek ja nie
moglem go stosowac, poniewaz nosnikiem jest alkohol i zbytnio wysuszal mi
cere..
Tetracykliny to dosc bezpieczne antybiotyki stosowane doustnie aczkolwiek ja
po kilkumiesiecznym stosowaniu takowych antybiotykow doszedlem do wniosku,
ze nie ma co truc calego organizmu (skoro tradzik mam tylko na twarzy)
tymbardziej, ze efekty i tak nie byly zadowalajace. Powinienes jak
najczesciej myc twarz (w goracej wodzie - lepiej rozpusci to wszystko co Ci
blokuje ujscia gruczolow lojowych), stosowac antybiotyk zewnetrznie (sprobuj
tego zinerytu a jesli bedzie za bardzo Ci niszczyl cere polecam acnymicin
plus). Mozesz sprobowac jeszcze naswietlania jakimis lampami (po konsultacji
z dermatologiem). Z antybiotykow doustnych bym sie wyluzowal.
Swadlern
E-Mail: s...@i...pl

Czy jest to moliwe, czy to szwindel? l-karnityna.
Szpital na pl. Starynkiewicza, W-wa
Czy mam prawo wyboru ?
cytologia
Jak wylwczyc się z owsików