trawa i chwasty

1. Data: 2004-07-22 16:20:56

Temat: trawa i chwasty
Od: "MaciejG" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam następujące pytanie. Czym najskuteczniej usunąć trawę i chwasty
wokół garażu? Jakieś domowe sposoby, czy jakieś specjalne specyfiki?
Najlepiej żebym czymś polał a potem żeby tam nic nei rosło przez dłuuugi
czas:) Coś mi się obiło o wodzie z solą,. prawda ci to?

pozdrawiam
MaciejG

2. Data: 2004-07-22 16:31:34

Temat: Re: trawa i chwasty
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"MaciejG" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> Najlepiej żebym czymś polał a potem żeby tam nic nei rosło przez dłuuugi
> czas:)

Beton.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2004-07-22 16:52:37

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com>
> "MaciejG" <j...@p...onet.pl>
>
> Beton.

Teoretycznie tak. W praktyce gorzej.
Właśnie obserwuję jak w nieczynnej zajezdni na Inflanckiej betonową
płytę trawią chwasty.
Rosną nie tylko na brzegu ale i na środku bardzo grubej wylewanej płyty
betonowej.
--
Pozdrawiam, Jerzy

4. Data: 2004-07-22 17:11:43

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <N...@m...pl> wrote in message

> [...]
> płytę trawią chwasty.
> Rosną nie tylko na brzegu ale i na środku bardzo grubej wylewanej płyty

Widac beton popekal. Ale jesli nie popeka i nie zbierze sie na nim
duzo ziemi, nic nie bedzie roslo.

Pozdrowienia,
Michal

5. Data: 2004-07-22 18:14:28

Od: "MaciejG" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no ale ja tam nie moge betonowac, niestety:-(
sa jakies srodki krore spowoduja ze np przez miesiac nic nei bedzie roslo?
pozostanie gola ziemia?

6. Data: 2004-07-22 19:50:01

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MaciejG" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> no ale ja tam nie moge betonowac, niestety:-(
> sa jakies srodki krore spowoduja ze np przez miesiac nic nei bedzie roslo?
> pozostanie gola ziemia?

Wiesz, ja od dwóch miesięcy walczę z trawą na przekopanym klombie z
trawnika. Odrasta jak zaraza, teraz jestem na etapie zacieniania czarną
plecioną folią która ma przepuszczać wilgoć a zdławić trawę ... zobaczę co
to da :-)

Serdecznie Miłka

7. Data: 2004-07-23 05:39:34

Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> plecioną folią która ma przepuszczać wilgoć a zdławić trawę ... zobaczę co

Jaki duży ten klomb?

Pozdrowienia, Jan_jr

8. Data: 2004-07-23 08:28:17

Od: "Tomek G" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam. Mam następujące pytanie. Czym najskuteczniej usunąć trawę i chwasty
> wokół garażu?

Z herbicydów napewno skuteczny Roundup - niszczy wszystko co zielone i na
miesiąc lub dwa wystarczy; efekt po 2 tygodniach od zastosowania. Uwaga!
niechcący nie popryskać tego co chcemy żeby rosło.

Tomek G

9. Data: 2004-07-23 15:48:47

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Jaki duży ten klomb?
>
> Pozdrowienia, Jan_jr

Około 10 mkw. a przekopałam go moją własną damską rączką ;-)

Serdecznie Miłka

10. Data: 2004-07-23 16:00:44

Od: "MaciejG" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miesiąc lub dwa wystarczy; efekt po 2 tygodniach od zastosowania. Uwaga!
> niechcący nie popryskać tego co chcemy żeby rosło.

dzieki, po to chodzilo

Jaki kolor farby "niewidki"
Witam
Perukowiec podolski