trawa żubrowa

1. Data: 2005-12-02 22:48:01

Temat: trawa żubrowa
Od: "turecky " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem w domu nabytek sprzed lat ok. 20; przechowywane w szczelnym słoju w
samiutkim końcu bufetu dwa opakowania suszonej trawy żubrowej - pamiatka z
wizyty w Białowieży konfekcjonowamne przez PTTK. Pachnie jeszcze wspaniale.
I tak zastanawiam sie jakby ją kuchennie wykorzystać:
- dodać wywar z trawy do szynki pieczonej na świąteczny obiad,
- namoczone źdźbło włożyć do wnętrza ryby przed pieczeniem w folii,
- napój a'la tatanka w wersji dla kierowców

Podrzućcie proszę inne pomysły na kuchenne wykorzystanie takiego znaleziska.

pozdrawiam turecky

2. Data: 2005-12-02 22:54:01

Temat: Re: trawa żubrowa
Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "turecky " <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> Podrzućcie proszę inne pomysły na kuchenne wykorzystanie takiego
> znaleziska.

Czysta wódka + jedno-dwa źdźbła i mamy żubrówkę domowej roboty - nie
wierzyłam kiedyś, aż sama się nie przekonałam, że to działa :)

Pzdr
Akna

3. Data: 2005-12-03 01:35:20

Od: "almadka" <a...@a...przed.maupa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "turecky " <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> Podrzućcie proszę inne pomysły na kuchenne wykorzystanie takiego
> znaleziska.

Szczegolow Ci nie podam, bo nie pamietam. Kiedys trafilam na odcinek "Gotuj
z Kuroniem" czy jak to bylo, w ktorym na szczescie gotowali z nim dwaj
profesjonalni kucharze. Oni zaproponowali tez potrawe. Byla to jakas
dziczyzna ( hehe chyba renifer) w sosie wlasnie miedzy innymi z trawy
zubrowej. Do sosu tez wrzucili rozmaryn i chyba jalowiec, ale naprawde to
pewnosci nie mam. Zrobili steki z tego zwierza, ktore doszly w piekarniku,
pokroili kazdy stek na plastry, podali z sosem i polenta. Ladnie
przynajmniej wygladalo. No i moze to jakis pomysl.

almadka

4. Data: 2005-12-05 14:29:21

Od: "Mr.BLUE" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 2 Dec 2005 22:48:01 +0000 (UTC), król doniósł swoim poddanym iż
turecky napisał(a):

/.../
> - napój a'la tatanka w wersji dla kierowców
>
> Podrzućcie proszę inne pomysły na kuchenne wykorzystanie takiego znaleziska.
>
> pozdrawiam turecky

Też pozdrawiam na samym początku i proszę o szczegóły odnośnie tego napoju
dla kierowców ;-) ??
Mr.BLUE

Przypalający się piernik - walka z piekarnikiem - prosze o rade
jak patelnia-proszę o poradę:)
Wino domowe
szybka zupa afrodyzjak...
Co z kalafiora?