trawnik - czy jeszcze warto

1. Data: 2004-08-09 06:44:38

Temat: trawnik - czy jeszcze warto
Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

za ok. tydzień będę gotowy do wysiewu. Tylko czy jeszcze warto zakładać
trawnik w tym roku? Kiedy najpóźniej można to zrobić?

Robert

2. Data: 2004-08-09 09:25:42

Temat: Re: trawnik - czy jeszcze warto
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cf76d3$6pt$1@opal.futuro.pl rpm <r...@a...pl>
napisał(a):

> za ok. tydzień będę gotowy do wysiewu. Tylko czy jeszcze warto
> zakładać trawnik w tym roku? Kiedy najpóźniej można to zrobić?

Hejka. Na pewno warto. :-) Trudno określić do kiedy najpóźniej
można zakładać trawnik, bo to zależy od przebiegu pogody jesienią.
Myślę, że śmiało można to zrobić do połowy, a na zachód od Wisły nawet
do końca września.
Pozdrawiam żniwnie Ja...cki

3. Data: 2004-08-11 11:06:09

Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja zakładałam część trawnika jesienią a kolejna część wiosną...
do tej jesiennej musiałam dosiać troszkę wiosną... ale za to teraz cieszę
się naprawdę pięknym trawniczkiem ... a ta wiosenna myślę, że dopiero za rok
zadowoli moje wymagania...
Ps. jesienią czyli końcem września...
Pozdrawiam!! Jini.

4. Data: 2004-08-12 19:03:01

Od: "Wojtek Bialkowski" <wojtek@wytnij_to.sgk.info.pl> szukaj wiadomości tego autora

> za ok. tydzień będę gotowy do wysiewu. Tylko czy jeszcze warto zakładać
> trawnik w tym roku? Kiedy najpóźniej można to zrobić?

Najlepszy okres to koniec wrzesnia. Trwa wzejdzie po tygodniu a chwasty juz
nie. Taki to oto pozytek wielki z tego jak sie wszystko robi pomalu a nie na
hurra na wiosne. Jesli trawa bedzie tobie rosla pomalutku i nie osiagnie 8
cm to zostaw ja i nie tnij na zime.

Wojtek

www.autopunkt24.pl/trawa

kwiaty
Ratunku pszczoły w altance!!(Kraków) straż mnie olała...
kudzu
sprzedam ziemie z wykopu
przekopanie widłami