trimetazydyna probant

1. Data: 2005-02-05 12:48:38

Temat: trimetazydyna probant
Od: "F@ti" <fatman@XXX_XXX.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

witam bede probantem i beda mi robic badnia tego leku co w temacie
lek jest na nadcisnienie i doczytalem jeszce gdzies ze stosuje sie go w
niedokrwieniach i podobno zwieksza wytrzymalosc na wysilek fizyczny
czy ktos z was Grupowiczow ma moze jeszce jakies interesujace wiadomosci na
temat tego leku ..pozatym czy cos mi zdrowemu sie moze stac jak bede to
testowal jakiego typu powiklania moga mnie czekac ??

2. Data: 2005-02-07 13:30:35

Temat: Re: trimetazydyna probant
Od: BoldTM <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

F@ti napisał(a):
> [...]
> temat tego leku ..pozatym czy cos mi zdrowemu sie moze stac jak bede to
> testowal jakiego typu powiklania moga mnie czekac ??

Zażądaj tego typu informacji od lekarzy prowadzących, z tego co się
orientuję, muszą ich udzielić.

Pozdrawiam,
BoldTM

Mercilon z Kartą "Przypominajką" - gdzie kupić?
Vichy dobra marka, czy aby na pewno?
czy prezerwatywa to srodek leczniczy?
PWLR 1'2005
pytanie o realizacje recepty