troche OT

1. Data: 2002-01-23 10:37:44

Temat: troche OT
Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie Moje Drogie Kolezanki,

bardzo Was przepraszam, ze tak dlugo milczalam, i nie wywiazywalam sie ze
swoich obietnic, mam nadzieje, ze pod koniec biezacego tygodnia zdolam
umiescic wszystkie wzory i zdjecia na stronie.
Chcialabym szczegolnie goraco podziekowac Ulli za nadeslane czasopisma, to z
nich bedzie wiekszosc wzorow jednoczesnie proszac o wybaczenie, ale moje
zycie dwa tygodnie temu wywrocilo sie do gory nogami i strasznie trudno jest
je z powrotem postawic na nogi.
Poza tym mam zdjecie pracy pt. Tutenthamon i nie zapisalm od kogo ona jest
:((
Traba jestem, ale licze na wyrozumialosc autorki.

skrzacik bardzo mocno zalatany

1. Data: 2002-01-23 11:14:37

Temat: Odp: troche OT
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ty się Skrzaciku nam tu nie załamuj tylko,
zapewne każdemu chociaż raz życie się wywaliło do góry nogami więc
rozumiejącymi jesteśmy, dobrze że przynajmniej zaokienna szarość została
pokonana przez słońce
przynajmniej w Warszawie
i legutko wiosennie się zrobiło, więc rób swoje i się nie przejmuj, jak nie
na te Święta
Wielkanocne to na następne będzie.
ula.

1. Data: 2002-01-23 11:55:08

Temat: Re: troche OT
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skrzaciku, glowa do gory !
Moze byc tylko lepiej :))
Kilkanascie wzorow wielkanocnych wrzucilam na swoja strone, na razie mamy co
haftowac.
Pozdrawiam
Elzbieta

1. Data: 2002-01-23 12:13:33

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulla" <u...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pokonana przez słońce
> przynajmniej w Warszawie
> i legutko wiosennie się zrobiło, więc rób swoje i się nie przejmuj, jak

pieknie dziekuje za podtrzymanie na duchu. rzeczywiscie dolek psychiczny mam
za soba, teraz tylko brakuje mi czasu. czemu doba jest taka krotka?

w krakowie tez slonce i cieplo jak wiosna, az strach pomyslec, ze to dopiero
druga polowa stycznia!

mimo wszystko mam nadzieje, ze uda mi sie wyprodukowac uaktualnienie do
strony na najblizsze swieta wielkanocne, takie dlubanie sprawia mi
przyjemnosc i pozwala choc na chwile odetchnac, tylko trudno mi na to
znalezc czas. lecz z przyjemnosciami tak jest zawsze, za szybko czas na nich
uplywa.

skrzacik

1. Data: 2002-01-23 12:15:36

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Skrzaciku, glowa do gory !
> Moze byc tylko lepiej :))

dzieki, zadzieram ja wysoooooooooko, i tylko czekam kiedy ktos z nieba
palnie mnie w leb :))

> Kilkanascie wzorow wielkanocnych wrzucilam na swoja strone, na razie mamy
co
> haftowac.

widzialam, bardzo ladne, musialam sprawdzic czy sie nie dublujemy :))
podoba mi sie to jajo. chyba sciagne wzor, ale nie sadze aby mi sie udalo na
najblizsze swieta wyhaftowac. ile czasu zajelo ci jego wykonanie?

> Pozdrawiam

caluje

skrzacik

1. Data: 2002-01-23 12:45:03

Od: Arleta Potocka <A...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swoich obietnic, mam nadzieje, ze pod koniec biezacego tygodnia zdolam
> umiescic wszystkie wzory i zdjecia na stronie. (...)

Skrzaciku, trzymaj sie i nie daj sie!!!!
Ze slonecznego Krakowa pozdrawiam :-) Arleta

1. Data: 2002-01-23 13:13:23

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki, zadzieram ja wysoooooooooko, i tylko czekam kiedy ktos z nieba
> palnie mnie w leb :))

Oj, doszlas juz do siebie :))))
Brakowalo nam Twoich komentarzy:)

> [...]
na
> najblizsze swieta wyhaftowac. ile czasu zajelo ci jego wykonanie?

Anne kupilam miesiac przed swietami, ale tak to juz jest: jak cos sie
podoba i na dokladke zaczyna wychodzic , chetnie sie poswieca temu czas, a
to byl moj drugi haft w zyciu :)) Pierwsza byla serweta z wiencem z jemioly
na Boze Narodzenie. Na dokladke naiwnie haftowalam na lnie (nie na kanwie),
obejmujac krzyzykiem 2 nitki tkaniny. Moje jajo ma wymiar 15 x 19 cm.
Pozdrawiam
Elzbieta

1. Data: 2002-01-23 13:18:27

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arleta Potocka" <A...@f...interia.pl> napisał w
wiadomości news:3C4EB04F.65DEB564@firma.interia.pl...
> Skrzaciku, trzymaj sie i nie daj sie!!!!
> Ze slonecznego Krakowa pozdrawiam :-) Arleta

sie nie dam!
bylasm moze w empiku? widzias styczniowa sussanne?

skrzacik

1. Data: 2002-01-23 13:31:42

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogi Skrzaciku.
Postaw sobie spokojnie to życie na nogi - jak trzeba - i nie przejmuj się.
My nie nerwowe, poczekamy.
Gocha.

1. Data: 2002-01-23 13:36:14

Od: Arleta Potocka <A...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bylasm moze w empiku? widzias styczniowa sussanne?

Nie bylam i nie widzialam :-( Poniewaz ostatnio mocno ograniczam sie z
wydatkami, wiec swiadomie omijam Empik, bo na pewno bym cos kupila ;-)))
Ale jesli przypadkiem Sassanna wpadnie mi w rece, dam znac, co jest w
srodku.

Arleta

Znacie już ten adres?
Wielkanoc (mala uwaga)