troche nietypowo...

1. Data: 2004-05-18 09:41:11

Temat: troche nietypowo...
Od: "nowac" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o diete ktora nie spowoduje zbytniej utraty wagi (wrecz odwrotny
efekt jest porzadany) ale nie spowoduje odkladania sie "oponki".
Dieta powinna byc dosc kaloryczna z duza iloscia bialka (potrzebna dla
kulturysty). Chodzi o to, ze przy takiej ilosci ruchu zmniejszenie kalorii
powoduja brak przyrostow masy, natomiast zle polaczenie skladnikow powoduje
oprocz przyrostow masy miesniowej skutki niepozadane (wiem ze do konca sie
wykluczyc tego nie da).
W sytuacji kiedy tluszczyk rosnie szybciej niz miesnie powinno sie zamiast
weglowodanow przyjmowac wiecej bialka. No ale nie do konca sie to sprawdza.
Czy moze mi ktos polecic jakas gotowa diete weglowodanowo-bialkowa (moim
zdaniem wegle najodpowiedniejsze sa jako paliwo do wysilku beztlenowego)??
Podobno Kazmierczak stosuje mutacje DO na potrzeby sportowe - cos wiecie
ntt??

pzdr

2. Data: 2004-05-18 10:38:25

Temat: Re: troche nietypowo...
Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nowac" <g...@N...pl> napisał w wiadomości

> Dieta powinna byc dosc kaloryczna z duza iloscia bialka (potrzebna dla
> kulturysty).

Polecam zaglądnąć tutaj http://kfd.pl/, bardzo fajny portal poświęcony
właśnie takiej tematyce.

pozdrawiam, misiczka

--
Człowiek nie jest w stanie pojąć wszystkiego do końca,
dlatego też to nie wstyd, że popełniamy błędy,

Ratunku...
Doradźcie.
[MM] czy jestem oporna?
[ot] Niezbednik dietetyczny