[trochę ot ale ważne] prosze o pomoc - komputer OE

1. Data: 2005-04-28 19:33:51

Temat: [trochę ot ale ważne] prosze o pomoc - komputer OE
Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam pytanie i prosbę, jak odzyskac poczte z OE ktora trzymana byla w
folderze lokalnym -> Kopie robocze podkatalogu o nazwie "Monika".

Komputer mi zaszwankowal i przy zamykaniu poczty chcial ja kompaktowac czy
cos takiego, anulowalam to ale komp sie zawiesil i trzeba bylo zrobic reset
po tym ruchu przy kolejnym uruchomieniu poczty widoczne byly w podfolderze
"Monika" nowe wiadomosci gdy weszla do tego folderu wszystko nagle zniklo i
nawet nie wiem gdzie tego szukac. Nie mam zadnej kopii zrobionej poczty i
juz chyba marne szanse na odzyskanie wiadomosci.

Poza tym mam prosbe do osob ktore do mnie dzis pisaly o odezwanie sie i
ponowne napisanie do mnie, poniewaz wiem ze mialam 4 nowe wiadomosci na
pewno z grupy dyskusyjnej tylko tez stracilam nie mialam pozostawionej kopii
na serwerze w poczcie i jest "kaput".

Sorry ze troche zasmiecam grupe ale jestem niesamowicie wkurzona bo
potracilam duzo waznych hasel.

Bede wdzieczna za kazda pomoc w odzyskaniu mojej poczty.

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0
*****************
ciekawy link
http://tinylink.com/?yFbJStMZoH
FAQ pl.rec.robotki-reczne
Archiwum z wyszukiwarka tematow
http://glinki.com/?l=g0wzwz

2. Data: 2005-04-28 20:24:07

Temat: Re: [trochę ot ale ważne] prosze o pomoc - komputer OE
Od: "Iza" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> nagle zniklo i nawet nie wiem gdzie tego szukac. Nie mam zadnej kopii
> zrobionej poczty i juz chyba marne szanse na odzyskanie wiadomosci.

Spytałam męża informatyka (podono )hihi i pyta jaki masz system to powie ci
gdzie szukać Jeżeli masz Wind 98 to poszukaj zbiorów z rozszerzeniem dbx w
katalogu windows a jeżeli win XP to szukaj takch zbiorów w documents and
settings, jest też prawdopodobieństwo że ją straciłaś. Twierdzi również że
można to odzyskać programem drive rescue ale najlepiej jak skorzystasz z
usługi informatyka :) Pozdrawiam Iza
http://www.album.com.pl/album.php?id=6397

3. Data: 2005-04-29 06:59:30

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> również że można to odzyskać programem drive rescue ale najlepiej jak
> skorzystasz z usługi informatyka :) Pozdrawiam Iza

Maz poprobuje jak wroci z pracy a mam Win XP ale nie wiem czt to bedzie
mozliwe bo w tym zbiorze
documents and settings nie ma mojego katalogu z rozszerzeniem dbx i chyba
wyrzuce komputer za okno, bo takiego nie potrzebuje, co mi wywala sam
poczte.

Mam jeszcze pytanie dlaczego OE zaczal kompaktowac mi poczte?

I jeszcze jedno jakiego najlepiej uzywac programu pocztowego?

4. Data: 2005-04-29 07:03:18

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam jeszcze pytanie dlaczego OE zaczal kompaktowac mi poczte?

bo mialas za duzo maili i nie dawal sobie rady z otwieraniem programu ? :)
micro$oft jest pelen zagadek :)

> I jeszcze jedno jakiego najlepiej uzywac programu pocztowego?

polecam The bat badz Mozilla Thunderbird

pozdrawiam
Justyna

5. Data: 2005-04-29 08:39:13

Od: "maranta1" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam jeszcze pytanie dlaczego OE zaczal kompaktowac mi poczte?

Kompaktowanie, to całkiem mądra rzecz i powinno się je co jakiś czas samemu
przeprowadzać. Jeśli tego nie robisz a w twoim folderze przechowywania
poczty zgromadzi się dużo wiadomości, to Outlook sam to za Ciebie próbuje
zrobić. Głupotą jest to, że chce to robić w momencie zamykania programu. No
i największa głupota przyprawiająca o hmm... to to, że gdy klikniesz anuluj,
to niestety przeważnie utracisz wiadomości, które znajdują się w folderze
kompaktowanym :(
Wiadomości kompaktuje się, aby zwolnić troszkę miejsca na dysku (nie są one
kasowane) i następnym razem nie anuluj tego procesu, bo program robi dla
Ciebie całkiem dobrą i pożyteczną robotę :)

--
Pozdrawiam, Ania
http://www.maranta.neostrada.pl/

6. Data: 2005-04-29 09:11:05

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gamon'" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> Nastepnym razem od razu wylacz opcje automatycznego kompaktowania (czy
> jak oni to tam nazwali).

Madry Polak po szkodzie :o(

Dzieki za rady.

7. Data: 2005-04-29 09:37:12

Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

> Mam jeszcze pytanie dlaczego OE zaczal kompaktowac mi poczte?
Dlatego, ze firma mikroszit lub robic takie "udogodnienia" ;)
Nastepnym razem od razu wylacz opcje automatycznego kompaktowania (czy
jak oni to tam nazwali).

> I jeszcze jedno jakiego najlepiej uzywac programu pocztowego?
Nie ma doskonalych programow, w kazdym zawsze jakis "wypadek", wiec
wszystko zalezy, jakie typu wypadki preferujesz ;)
W domu uzywam szkapy (tez czasem czka, ale juz nam te bledy). Mozesz
tez wybrac Eudore lub Pegasusa. A jezeli nic z tego Ci nie pasuje, to:
www.tucows.pl

Pozdrawiam,
robal.

8. Data: 2005-04-29 09:38:58

Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Użytkownik "Justyna" <w...@l...pl> napisał w wiadomości
> micro$oft jest pelen zagadek :)
Zagadek...ehhehehe...ladnie powiedziane. :}
Mikroszit to najwiekszy gniot swiata. Oni zarabiaja na dystrybucji
kolejnych bledow (nazywanych przez nich nowymi, lepszymi wersjami
oprogramowania, w ktorych zostaly naprawione wszystkie bledy z
poprzednich wersji).

Pozdrawiam,
robal.

9. Data: 2005-04-29 11:39:50

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' napisał(a):
> [...]
> kolejnych bledow (nazywanych przez nich nowymi, lepszymi wersjami
> oprogramowania, w ktorych zostaly naprawione wszystkie bledy z

a przy okazji nigdy nikt z uzytkownikow nie zastanawial sie dlaczego
choc ciagle wychodza poprawki do tego gniota to za chwile jest wykrytych
5 nowych bledow krytycznych i czemu nie ma ich w opensource'owych
systemach ?
J.

10. Data: 2005-04-29 17:32:03

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' napisał(a):
> [...]
> kolejnych bledow (nazywanych przez nich nowymi, lepszymi wersjami
> oprogramowania, w ktorych zostaly naprawione wszystkie bledy z

moze czas zmienic zatem?

--
Pozdrawiam - T0SIA

[szydełko] Filety i nie tylko - linki