troche prywaty

1. Data: 2007-09-19 11:27:12

Temat: troche prywaty
Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od lipca trwa generalny remont ul. Mokotowskiej na odcinku Pl. Trzech Krzyzy
ul. Wilcza. Beda nowe chodniki i asfalt. Tylko wyglada na to, ze nie bedzie
zjazdow dla wozkow, a krawezniki zostaly znacznie podwyzszone

Leszek

2. Data: 2007-09-19 11:28:33

Temat: Re: troche prywaty
Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-09-2007 o 13:27:12 LECH DUBROWSKI <3...@3...com.pl> napisał(a):

> [...]
> bedzie
> zjazdow dla wozkow, a krawezniki zostaly znacznie podwyzszone

No to trzeba do UM pisać.

Dbać o swoje interesy.

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Jestem przeciwny aborcji, bo jak pokazuje życie, wyskrobano nie tych co
trzeba

3. Data: 2007-09-19 11:46:25

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to trzeba do UM pisać.
>
> Dbać o swoje interesy.

Zaczekam, moze jeszcze cos zmienia w projekcie bo w tej chwili jezdnia jest
kompletnie rozkopana. Ciekawe czy poloza asfalt bo slyszalem, ze ma byc
kostka granitowa. Chodniki tez sa w proszku bo robia zatoki parkingowe.
Dotychczas samochody parkowaly na chodnikach co utrudnialo przejscie i
zniszczylo plyty chodnikowe.

Leszek

4. Data: 2007-09-19 14:25:28

Od: "Piotr M;-)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na grupie pl.soc.inwalidzi LECH DUBROWSKI napisał(a), W dniu 2007-09-19
13:46:

> [...]
> kostka granitowa. Chodniki tez sa w proszku bo robia zatoki parkingowe.
> Dotychczas samochody parkowaly na chodnikach co utrudnialo przejscie i

Witaj Leszku
Ja bym nie czekał po prostu napisałbym do Urzędu Miasta zapytanie w tej
kwestii lepiej teraz gdy inwestycja jest w fazie początkowej niż
później korygować coś co już zostało zrobione
--
Piotr M:-)
Jestem optymistą. Bycie kimkolwiek innym, nie zdaje się być do

5. Data: 2007-09-19 14:25:40

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> parkingowe. Dotychczas samochody parkowaly na chodnikach co utrudnialo
> przejscie i zniszczylo plyty chodnikowe.

Myślę że nie ma na co czekać - tylko wysłać pismo, chociażby z zapytaniem,
czy projekt przewiduje takie ułatwienia. Bo jak już zrobią i okaże się że
nie ma, to będzie "po herbacie"

LM

6. Data: 2007-09-19 14:37:19

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę że nie ma na co czekać - tylko wysłać pismo, chociażby z zapytaniem,
> czy projekt przewiduje takie ułatwienia. Bo jak już zrobią i okaże się że
> nie ma, to będzie "po herbacie"

Jutro posle do nich e-mail w tej sprawie

Leszek

7. Data: 2007-09-23 11:09:02

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy to efekt mojego czwartkowego maila, ale stwierdzilem wczoraj,
ze po obu stronach remontowanego odcinka ul. Mokotowskiej przy ul. Wilczej
obnizono krawezniki

Leszek :)

A na grupie cisza!!!!!
Smartpress sp. z o.o.
PFRON dofinansowanie modernizacji łazienki
DG
Park Narodowy a wjazd samochodem przez niepełnosprawnego.