trudna sytuacja - prosba o wspomnienia

1. Data: 2002-12-21 21:06:07

Temat: trudna sytuacja - prosba o wspomnienia
Od: "Zbyszek" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam przeczucie, ze nadciagaja ciezkie czasy. Dlatego prosze Was, grupowicze,
o nieco otuchy i podzielenie sie osobistym doswiadczeniem: jak przejsc przez
taka probe,
jak ciezka choroba w rodzinie albo niedostatek. Jak wytrzymac z uniesiona
glowa.
Nie, nic konkretnego mi sie nie wydarzylo. Ot, takie wesole mysli na swieta.

Ostatni raz sam tak sytuacje widzialem, gdy bylem dzieckiem, a moja babcia i
jej siostra - obloznie chorowaly. Obraz choroby byl straszny, pamietam, jak
moja matka zajmowala sie nimi do ostatniej chwili. Mieszkalismy razem w
domu, ktorego juz nie ma...

2. Data: 2002-12-22 11:38:44

Temat: Re: trudna sytuacja - prosba o wspomnienia
Od: "attena26" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbyszek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> glowa.
> Nie, nic konkretnego mi sie nie wydarzylo. Ot, takie wesole mysli na

poprostu glowa do gory i uszy tez

:)

3. Data: 2002-12-22 15:50:56

Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jak przetrwać ?
Na zasadzie : wczoraj nie istniało, jutro nieistotne - jest tylko teraz i
dzisiaj.
Ja przetrwałam. Długo uczyłam się tej dziwnej filozofii - ale przetrwałam.
Została wprawdzie skaza na mojej psychice - ale przecież jestem, żyję.
I dzisiaj już mogę myśleć o tym, co wczoraj, co jutro.
Pozdrawiam i życzę dużo siły i wytrwałości.

4. Data: 2002-12-22 19:22:22

Od: "Karola" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mówią,że najpiękniejszy uśmiech mają Ci ,którzy dużo wycierpieli... Może to
jest tajemnicą mojego?? ;))
a tak na serio... trudne sytuacje przytłaczają, jest źle, smutno, zimno,
nierzadko bardzo bardzo samotnie.. wtedy trzeba duzo więcej wiary i
optymizmu niż w tych łatwiejszych czasach...
Przede wszystkim trzeba wierzyć,że będzie lepiej, nie poddawać się......
walczyć do końca...
nawet jesli ta walka wydaje się bez sensu...
wiara czyni cuda.. nie mówię o Bogu czy innych tego typu sprawach... trzeba
wierzyc,że będzie lepiej...
świątecznie wierzę,że będzie dobrze...
aaa... i jeszcze inni ludzie... Oni też są potrzebni..nawet nie do tego,żeby
im sie na ramieniu wypłakiwać..ale po to,żeby byli.. w cierpieniu nie wolno
się zamykać..ludzie są potrzebni i prawdziwi przyjaciele odnajdą się
wtedy... nawet jeśli tak strasznie nienawidzimy litości i nie chcemy mieć z
powodu trudnej sytuacji żadnych ulg..
ważne,żeby był przy Tobie ktoś....

Pozdrowienia
Karola