tuje - czy nie za pozno do ogrodu ?

1. Data: 2010-10-03 09:58:42

Temat: tuje - czy nie za pozno do ogrodu ?
Od: "ErgoSum" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam kilka nieduzych tuj ktore rosly w donicach na tarasie. Teraz idzie zimno
wiec chcialbytm je przesadzic do ogrodu w zaciszne miejsce gdzie mialy by
sobie rosnac docelowo.
Zastanawiam sie jednak czy teraz nie jest juz za pozno na taka operacje?
Prosze o ew. uwagi.

Erg

2. Data: 2010-10-03 14:11:50

Temat: Re: tuje - czy nie za pozno do ogrodu ?
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ErgoSum" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Zastanawiam sie jednak czy teraz nie jest juz za pozno ...

Hejka. Nie przesadzaj. ;-)
Pozdrawiam oczywiście Ja...cki

3. Data: 2010-10-03 21:13:21

Od: "ErgoSum" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "ErgoSum" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Nie przesadzaj. ;-)

Więc przesadziłem...
:)

erg

4. Data: 2010-10-03 21:37:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 3 Oct 2010 11:58:42 +0200, ErgoSum napisał(a):

> [...]
> sobie rosnac docelowo.
> Zastanawiam sie jednak czy teraz nie jest juz za pozno na taka operacje?

Rośliny z pojemników można wysadzać o dowolnej porze - z wyjątkiem pory,
kiedy ziemię trzeba rozbijać kilofem :-)

Re: turkuć, czy kuna, czy inna cholera....
Cis Hicksii czy pospolity na żywopłot ?
jak duży świerk serbski mogę kupić ?
ile?
pioruny