tuje - zaglada....

1. Data: 2016-05-09 15:24:54

Temat: tuje - zaglada....
Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Miejsce akcji Slask...
Podczas wycieczek rowerowych zauwazylem zmasowane wymieranie zywotnikow...
I to nie nowych nasadzen tylko takich wieloletnich.
Wielkosc 3 m nie stanowi przeszkody....
Tuje wysychaja jak dibali...
Wyglada to jakby 'nie wstaly' po zimie...
u mnie wszystkie ok ale u znajomego caly szpaler..... poszly wszystkie.
Co ulica widze jakies brazy.....
same brazowe kolumny :-(
co to za choroba/powod jest? Nornice zasmakowaly w korzeniach?
??
thx.

2. Data: 2016-05-09 16:14:20

Temat: Re: tuje - zaglada....
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 May 2016 15:24:54 +0200, abn140 napisał(a):

> [...]
> Co ulica widze jakies brazy.....
> same brazowe kolumny :-(
> co to za choroba/powod jest? Nornice zasmakowaly w korzeniach?

http://www.nowiny24.pl/artykul/6118643,choroby-niszc
za-tuje-zapobieganie-jest-trudne,id,t.html

3. Data: 2016-05-10 11:55:07

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 9 maja 2016 15:26:05 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:

> co to za choroba/powod jest? Nornice zasmakowaly w korzeniach?
Pomorze. Ja mam kilka sztuk zaledwie tuj i póki co nic z nimi złego sie z nimi nie
dzieje ale u dwóch sąsiadów brązowieją strasznie

Ale inna sprawa mnie zaciekawiła- po raz pierwszy od kilku lat po zimie nie wylazła u
mnie mięta. Mrozów strasznych nie było wiec co ja obiło?

4. Data: 2016-05-15 21:26:54

Od: Fiora <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-10 o 11:55, Kris pisze:

> [...]
>
> Ale inna sprawa mnie zaciekawiła- po raz pierwszy od kilku lat po zimie nie wylazła
u mnie mięta. Mrozów strasznych nie było wiec co ja obiło?

A analogicznie u mnie brak połowy melisy chyba 20-letniej, a te
które wyszły maja po 2 malutkie listki.
Zazwyczaj o tej porze był już "las". Fiora

5. Data: 2016-05-15 23:53:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 May 2016 21:26:54 +0200, Fiora napisał(a):

> [...]
>>
> A analogicznie u mnie brak połowy melisy chyba 20-letniej, a te
> które wyszły maja po 2 malutkie listki.
> Zazwyczaj o tej porze był już "las". Fiora

U mnie wylazło wszystko - mięta wręcz oszalała i wyłazi tam, gdzie trza i
nie trza, więc muszę tropić rozłogi, ograniczać.

Ogród jest wszędzie :-)
Sąsiedztwo - kwiaty i warzywa.
Ostra Papryka schną liście
Czosnek żółkną liście