turnus rehabilitacyjny - pytanie

1. Data: 2001-07-16 09:03:12

Temat: turnus rehabilitacyjny - pytanie
Od: "Czarek" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
jestem mamą dziecka autystycznego i chcę z nim wyjechać na turnus
rehabilitacyjny w Jantarze. I tu zaczyna sie problem. Nie uzyskam
dofinansowania, będzie to turnus pełnopłatny, jednak ośrodek twierdzi, że
MUSI mieć oprócz skierowania od lekarza skierowanie z Centrum Pomocy
Rodzinie. Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie odpowiada, że żadnych
skierowań nigdy nie wystawiało, Ośrodek swoje, że skierowanie musi być.
Błędne koło ;-((((. Czy ktoś zna ten temat i mógłby mi pomóc??? Jak to jest,
mogę pojechać na pełnopłatny turnus, czy wróciliśmy do czasów kartkowych -
nieważne, że towar się zepsuje, kartki nie ma, nie sprzedam!
Bardzo dziękuję za wszelkie sugestie, pozdrawiam.

2. Data: 2001-07-16 15:37:48

Temat: Odp: turnus rehabilitacyjny - pytanie
Od: "Andrzej Wójtowicz" <w...@p...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jestem organizatorem turnusow rehabilitacyjnych i u mnie polowa osob nie ma
dofinansowania z PCPR i nei wymagam od nich zadnych skierowan. Dla mnie
wystarczajacym skierowaniem jest to ze chca zaplacic pelna odplatnosc.
Moze tam sa inne uwarunkowania, ale takie glupie upieranie sie chyba
faktycznie jest nie na te czasy. Jak tak sie tam upieraja to zmien
organizatora.

Pozdrawiam.

Wujek

Użytkownik Czarek <c...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych