tusze

1. Data: 2003-07-10 18:03:31

Temat: tusze
Od: "kanapka" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich
mam pewien problem z tuszami, a raczej z ich nadmiarem w sklepach. byłam
dzis w rossmanie i az dostałam oczopląsu!! kazda firma ma po kilka rodzajów,
ksztautów, kolorów! wydłuzajace, podkrecajace! makabra! poradzcie mi jaki
tusz kupic. nie znosze gdy mam posklejane rzesy albo tusz sie rozmazuje....
uzywam teraz tuszu avonu ale chciałabym sprobowac czegos nowego

dzieki i pozdrawiam
kanapka

1. Data: 2003-07-10 19:36:11

Temat: Re: tusze
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Max Factor ma trwałe tusze świetnej jakości; mój ulubiony to 2000kalorii

1. Data: 2003-07-10 21:28:07

Temat: Odp: tusze
Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

z tych ktorych uzywalam powiem ze dobre-spelniajace swoje zadanie super
(wydlużajace i pogrubiające) to L'oreal -taki w opakowaniu w ksztalce
elipsy ; (tani ale bardzo dobry) pierre rene ; avon pogrubiający
Ja mam rzęsy kompletnie nie wykręcone/opadające oraz rzadkie i te tusze mi
naprawde bardzo odpowiadają. :-)

1. Data: 2003-07-10 21:45:57

Od: "Kasia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

lash expansion firmy Jade- ja go uwielbiam!

1. Data: 2003-07-11 07:23:49

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kanapka" <k...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
rozmazuje....
> uzywam teraz tuszu avonu ale chciałabym sprobowac czegos nowego

Ja polecam Bourjois Volume Glamour.Bardzo ladnie pogrubia i troszeczke
wydluza. Jak do tej pory sprawdzil sie najlepiej z tych, ktore mialam. Max
Factor 2000 kalorii tez jest niezly, z tym ze spektakularny efekt otrzymuje
sie po trzecim pociagnieciu tuszem (i jest to efekt mniej spektakularny niz
ten po uzyciu Bourjois), co nie dla wszystkich jest zaleta

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-11 09:03:50

Od: "magdha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rowniez go polecam, dla mnie rewelacja. Efekt troszke inny: duzo wydluza,
mniej pogrubia, ale efekt na 5+. Wczesniej uzywalam 2000 kalorii MF,
sprawdzal sie troszke gorzej niz Volume Glamour, ale tez byl b.fajny. Ale
zrezygnowalam z kupna nowego MF, bo uslyszalam na grupie, ze sie popsul.

Pozdrawiam z Wroclawia
Magda

1. Data: 2003-07-11 09:24:42

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

IsaDora -Express star lash mascara
Jak dla mnei genialna
wydluza pogrubia i nie skleja.
Poza tym maja duzo kolorow np ciemny braz
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-07-11 10:53:36

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kanapka" <k...@p...com> napisał w wiadomości

> uzywam teraz tuszu avonu ale chciałabym sprobowac czegos nowego

To zalezy, jakie masz wymagania - czy ma podkrecac, wydluzac,
pogrubiac... Moge poprzec dziewczyny i polecic uzywany przeze mnie od
kilku dni Volume Glamour Bourjois - pogrubia, ale tez wydluza calkiem
ladnie, nie rozmazuje sie, pojemnosc ma 12 ml, wiec wiecej, niz zwykle
maja tusze.

Gosia

1. Data: 2003-07-11 14:31:43

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale max factor ma tą przewagę, że jest trwały, al volume glamour niestety
osypywał mi się szybko z rzęs

1. Data: 2003-07-11 21:20:08

Od: " minkapinka" <kasia.goldian@wp_nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ksztautów, kolorów! wydłuzajace, podkrecajace! makabra! poradzcie mi jaki
> tusz kupic. nie znosze gdy mam posklejane rzesy albo tusz sie

taki, który ma interesujący "ksztaut" ;-))))

Polecam artykul
Lysanel jeszcze raz
Jak tuszowac:-)
Fryzjer