ubiór a upały

1. Data: 2006-07-27 18:16:05

Temat: ubiór a upały
Od: s...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam następujący problem. Jestem chłopakiem w wieku 20-lat,
posiadającym otyłość (przy 190 cm wzrostu, waga 102 kg). A teraz
przyszły upały i nie wiem jak się ubrać aby było chłodno i aby
nie straszyć innych swoim wyglądem? W waszej opini jak powinienem
chodzi ubrany w domu, a jak po mieście? Jeżeli będą potrzebne
jeszcze jakieś informacje to chętnie podam. Prosze o pomoc.
Pozdrawiam K. W.

2. Data: 2006-07-27 18:24:54

Temat: Re: ubiór a upały
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@v...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

=======

Po domu to zalezy od domowników. Moi sie na ogól nie skarża na żaden ciuch
(ale mieszkam sam :-) ).

Chociaż kulturalny człowiek nie wystawia rodziny na wątpliwa przyjemność
oglądanie kogoś w szmatach.

Wygląd - zalęzy, czy moco - i gdzie - zwisa ci tłuszcz.

Chłodno jest w ciuchach jasnych, z naturalnych materiałów (len, bawełna,
wełna), ostatecznie wiskoza. Moze byc długi nogawek bez problemu.

No i zalezy - jaki styl ubioru preferujesz?

DJD

3. Data: 2006-07-27 20:16:21

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@v...pl> wrote in message
ps.com...
Witam
Mam następujący problem. Jestem chłopakiem w wieku 20-lat,
posiadającym otyłość (przy 190 cm wzrostu, waga 102 kg).

jak tam otylosc??? nadwage moze.

iwon(k)a

4. Data: 2006-07-28 06:12:58

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>chodzi ubrany w domu, a jak po mieście? Jeżeli będą potrzebne
>jeszcze jakieś informacje to chętnie podam. Prosze o pomoc.

W domku spokojnie zakladaj szorty i koszulki bez ramiaczek, nie ma sie co
meczyc, zadbaj by koszulki nie byly przykrotkie, koniecznie patrz na metki
100% bawelny czy innego naturalnego materialu.

Jak wychodzisz gdzies i nie musisz elegancko wygladac to spraw sobie troszke
luzniejsze spodenki typu bermudy, takie za kolano - widoczna lydka nikogo
nie dziwi i koszulki spokojnie moga byc bez rekawa w taki upal tyle ze
wszystko kupuj naturalne, wtedy cialo lepiej oddycha przez ubranie.

Ja trzeba wygladac elegancko to garnitur lniany na ten upal najlepszy,
koszula tez tego typu, wszystko jak juz ktos wspomnial kupuj jasne, wcale
nie sugeruj sie zasada ze czarne wyszczupla.

Na wieczorne wyjscia na ogrodki piwne czy temu podobne okazje mozesz
zakladac dzinsy, sa teraz takie letnie z bardzo cieniutkich tkanin tez 100%
bawelny.

--
pozdr i zapewniam ze nie ma sie co ukrywac pod warstwami materialow podczas
takich upalow i sie meczyc,

5. Data: 2006-07-28 07:06:29

Od: "Ania" <n...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

[...]
Przy 190 cm wzrostu i 102 kg to wcale nie otyłość :) czym się przejmujesz :)
??? Myślę, że wygladasz bardzo dobrze tylko ktoś Ci wmawia, że jesteś
otyły.Osobiście lubię takich chłopaków którzy wyglądają jak prawdziwi faceci
:D a nie jak koguciki o wadze piórkowej :P

6. Data: 2006-07-28 07:29:03

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon\(k\)a <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Mam następujący problem. Jestem chłopakiem w wieku 20-lat,
> posiadającym otyłość (przy 190 cm wzrostu, waga 102 kg).

no wlasnie, bez przesady z tym samokrytycyzmem
hania

7. Data: 2006-07-28 07:42:07

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> W domku spokojnie zakladaj szorty i koszulki bez ramiaczek, nie ma sie co
> meczyc, zadbaj by koszulki nie byly przykrotkie, koniecznie patrz na metki
> 100% bawelny czy innego naturalnego materialu.

to zalezy od rodzinnych zazylosci. Ja laze czasem w samych majtach ;-)) moj
TZ to samo, a zapewniam, ze kruszynką nie jest

> [...]
> nie dziwi i koszulki spokojnie moga byc bez rekawa w taki upal tyle ze
> wszystko kupuj naturalne, wtedy cialo lepiej oddycha przez ubranie.

alez dlaczego za kolano? IMO najfajniej facet wyglada tuz tuz przed kolano.
Fakt, ze chlopak o wzroscie 190 moze pozwolic sobie na podana przez Ciebie
dlugosc spokojnie, ale juz pana o wzroscie 170 cm moze ona "przygniatac do
ziemi"

> Ja trzeba wygladac elegancko to garnitur lniany na ten upal najlepszy,
> koszula tez tego typu, wszystko jak juz ktos wspomnial kupuj jasne, wcale
> nie sugeruj sie zasada ze czarne wyszczupla.

oczywiscie! no i pan rosly i okazaly moze pozwalac sobie na duze wzory,
sugerowalabym tez raczej pasy (pionowe lub ukosne, nigdy poziome!) a nie kratę

> Na wieczorne wyjscia na ogrodki piwne czy temu podobne okazje mozesz
> zakladac dzinsy, sa teraz takie letnie z bardzo cieniutkich tkanin tez 100%
> bawelny.

i jeszcze dobrze pamietac, by nosic rzeczy luzniejcze niz obcisle

hania

8. Data: 2006-07-28 07:59:42

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> to zalezy od rodzinnych zazylosci. Ja laze czasem w samych majtach ;-))
> moj
> TZ to samo, a zapewniam, ze kruszynką nie jest

No tak, ja tez laze zazwyczaj w spodenkach i stnikuczy kusym topie, a moj TZ
tylko majtki, tylko skoro chlopak napisal ze ma lat 20 to zakladam ze
mieszka jeszcze z rodzicami:), aha i koszulki mialy byc na ramiaczkach a nie
bez ;) (pomylka)

> [...]
> dlugosc spokojnie, ale juz pana o wzroscie 170 cm moze ona "przygniatac do

W sumie racja moga byc przed kolanko, byleby sie chlopak dobrze w tym czul,
skoro jednak ma kompleksy to zakryte kolanko ukryje ew. odrobine tluszczyku
nad nim i wtedy bedzie sie czul nieskrepowany zupelnie. W sumie to tez
zalezy jaka chlopak ma figure, bo z wagi samej nic nie wynika, czy jest
typem miesniaka i stad wieksza waga czy ma troszke za duzo tluszczyku?

9. Data: 2006-07-28 08:19:05

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> zalezy jaka chlopak ma figure, bo z wagi samej nic nie wynika, czy jest
> typem miesniaka i stad wieksza waga czy ma troszke za duzo tluszczyku?

no tak, wzielam pod uwage TZ, ktory choc kawal chlopa, to nog sama mu
zazdroszcze ;-))

wazne, by spodnie ...w rowek miedzyposladkowy nie wchodzily, bo to lekko
nieestetycznie wyglada - w sklepie trzeba sie dokladnie obejrzec.

zdrowki
hania

10. Data: 2006-07-28 12:23:41

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja trzeba wygladac elegancko to garnitur lniany na ten upal najlepszy,
> koszula tez tego typu, wszystko jak juz ktos wspomnial kupuj jasne, wcale
> nie sugeruj sie zasada ze czarne wyszczupla.

Czarne na upał... br... dla masochisty. Czarny nadaje się na wieczór, kiedy
słonka juz nie ma. Nie tylko ze względów wygody, ale i savoir-vivru. Czarny
garnitur w dzień sugeruje żałobę... albo biednego studenta, co własnie
biegnie na egzamin i uważa, ze jest dobrze ubrany.

Pozdrawiam

DJD

otarcia od butów
jakie buty