ubogie menu swiadczy o dobrej restauracji?

1. Data: 2004-02-25 21:31:54

Temat: Re: ubogie menu swiadczy o dobrej restauracji?
Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Madzelan" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:c1j3re$1jdq$1@mamut.aster.pl...
> zdziwilabys sie jakbys poszla do pracy w kuchni najlepszych restauracji...

Na szczęście nie muszę ...się dziwić :)
Pzdr, A.
--
Wat den eenen sin Ul, is den annern sin Nachtigall!

1. Data: 2004-02-25 21:43:36

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ale to chyba nie ma nic wspólnego z dobrą restauracją?

to ciekawe jak w/g ciebie wziac ziarna kukurydzy, albo w zimie szereg warzyw
i owocow?:)

1. Data: 2004-02-25 21:53:30

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> to ciekawe jak w/g ciebie wziac ziarna kukurydzy, albo w zimie szereg
warzyw
> i owocow?:)
Stąd właśnie skromne (ilościowo, nie jakościowo) menu. Z tego, co
oglądam czasem w telewizji, to ci rzeczywiście najlepsi używają warzyw
sezonowych bądź importowanych. Ba, nie dalej jak dziś rano włoski
kucharz w telewizji pokazywał pomidory, które do swojej angielskiej
restauracji sprowadza z Włoch.

Hania

1. Data: 2004-02-25 21:57:19

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Gusiek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> to ciekawe jak w/g ciebie wziac ziarna kukurydzy, albo w zimie szereg
warzyw
> i owocow?:)

Można zamówić z innych stron świata i przetransportować za pomocą urządzenia
zwanego samolotem.

Poza tym (w razie braku możliwości sprowadzenia) właśnie stąd bierze się
sezonowość menu i jego, jak to nazywasz, 'ubogość' w dobrych restauracjach.
Pzdr, A.

--
Wat den eenen sin Ul, is den annern sin Nachtigall!

1. Data: 2004-02-26 02:21:33

Od: "Ramzes" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale wy tu bzdety pieprzycie.....
od kiedy warzywa mrozone sa niepelno wartosciowe
pewnie ze nie to samo co swieze....
polproduktu zanim zostanano dopuszczone do
obiegu musza spelniac wiele norm jakoscowych...
jesli chodzi o wypowiedzi tych panow....z TV
w pewnym sensie maja racje......ale
w restauracjach takich jak Belvedere napewno
posiadaja schladzarki szokowe...bo niestety
zeby wszystko co jest w karcie bylo na biezaca...
musialby przy tym sztab ludzi pracowac...
I jeszcze jedna sprawa....widzieliscie kiedys przepis
na danie z dobrej restauracji....tam ponad
polowa rzeczy to polprodukty.....drogie polprodukty...
zachodnich firm, malych restauracji w malych miejscowosciach
i przy malych ruchu niestac na takie rzeczy, zreszta cena koncowa dania
byla by wysoka wiec pewnie i klient by sie na to nie znalazl..

PrezesFabrykiZapalek

---

1. Data: 2004-02-26 07:16:22

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ramzes" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ale wy tu bzdety pieprzycie.....
To samo można powiedzieć o twojej wypowiedzi.
EOT

1. Data: 2004-02-26 17:34:15

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ramzes" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> w restauracjach takich jak Belvedere napewno
> posiadaja schladzarki szokowe

a co to jest? dlaczego szokowe?:)

> I jeszcze jedna sprawa....widzieliscie kiedys przepis
> na danie z dobrej restauracji....tam ponad
> polowa rzeczy to polprodukty.....drogie polprodukty...

ja nie znam - moglbys jakis podac dla przykladu?

rodzynki w galaretce
Many fears are born of fatigue and loneliness.
beaujolais nuveau
ośmiornice
shiitake poszukiwane...