ubranko dla dziecka

1. Data: 2004-06-08 09:41:15

Temat: ubranko dla dziecka
Od: "meGan" <magdanospam@info{sss}star.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję jakiegoś wzoru (pomysłu) na sweterek, skarpetki i czapeczkę dla
noworodka. Dziecko urodzi się w listopadzie więc raczej zimno będzie,
przyszła prababcia wyraziła chęć na stworzenie jakiegoś cuda. Chodziłam
ostatnio po empikach i tym podobnych i szukałam pomysłu niestety sklepu
zieją pustkami. Może ktoś z was ma może być np. tylko zdjęcie. Jakiś pomysł
kolorystyczny, lub wzorek. Prababicia jest sprytna poradzi sobie mając nawet
tylko zdjęcie, jeśli jednak ktoś był chętny na podanie też wzoru to będę
wdzięczna. Aha nie chcemy wiedzieć przed porodem płci, dlatego też musi być
to uniwersalne.

--
Magda i Maluszek ~7 listopad 2004

1. Data: 2004-06-10 09:38:19

Temat: Re: ubranko dla dziecka
Od: "Kitty" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> był chętny na podanie też wzoru to będę wdzięczna. Aha nie chcemy
> wiedzieć przed porodem płci, dlatego też musi być to uniwersalne.

znalazlam cos takiego:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=33569&o
b=0
Kitty (Gliwice)

----------
"Nie ma gorszych słów
Od zostańmy przyjaciółmi
I nie ma gorszych przekleństw
Od zapewnień: lubię cię"
Grzegorz Ciechowski

1. Data: 2004-06-10 11:36:22

Od: "Kitty" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> był chętny na podanie też wzoru to będę wdzięczna. Aha nie chcemy
> wiedzieć przed porodem płci, dlatego też musi być to uniwersalne.

i jeszcze tu:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=34904&o
b=0
Kitty (Gliwice)

----------

1. Data: 2004-06-11 07:25:40

Od: "meGan" <magdanospam@info{sss}star.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kitty" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> i jeszcze tu:
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=34904&o
b=0

Dziękuję bardzo, coś napewno wybiorę.

--
Magda i Maluszek ~7 listopad 2004

1. Data: 2004-06-15 09:12:43

Od: "Emila" <e...@k...xip.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.kaiem.pl dzial dziewiarstwo w galerii

1. Data: 2004-06-15 19:00:51

Od: "małgoha1" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może jeszcze tu
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=26020
znajdziesz coś ciekawego ,szczególnie na drugiej stronce są sweterki na zimę.
Małgorzata

xxx miłość matki
RFD pl.rec.ciuchy
[xxx] M Powell