ucho

1. Data: 2005-01-29 19:44:51

Temat: ucho
Od: "piotr" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc wszystkim grupowiczom
Mam pewne pytanie do was , od wczoraj mam uczucie "zatkanego ucha" strasznie
to drazni mnie , uczucie jest takie jakbym mial wode w tym uchu ale nie mam
oczywiscie,
Chcialem isc do lalryngologa ale w sobote ciezko, poczekam do poniedzialku z
wizyta a moze minie .....

kto mial podobny problem to niech prosze napisze co zrobil..
Dzieki z gory , ach niech sie to odetka :)))

Pzdr Piotr

2. Data: 2005-01-29 22:13:28

Temat: Re: ucho
Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotr" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Chcialem isc do lalryngologa ale w sobote ciezko, poczekam do poniedzialku
> wizyta a moze minie .....

Idz na ostry dyzur laryngologiczny do szpitala, jesli masz możliwosc. Takie
zatkane ucho jest bardzo denerwujące, tez kiedys mi odtykali w szpitalu - od
razu stwierdzili zapalenie ucha zewnętrznego i dostałam antybiotyk.

pozdr

cherokee

co na zwyrodnienie stawów
Ratownik medyczny...czy nie jestem za stara?
prosze opiszcie mi oddawanie krwi
wyniki EEG dziecka
Pytanko - stluczenie.