uczennica :)

1. Data: 2002-05-19 16:52:17

Temat: uczennica :)
Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny zaczełam z pomocą kolegi skanować wzorki z gazetek (nie ma takich
jeszcze na serwerku, hura!!!!) i zastanawiam się jaka jest metoda - a chodzi
mi dokładnie o to czy jak dzielę rysunek na kilka części to czy części
idelanie muszą być dopasowane czy część wzorku może nachodzić na siebie (ale
dużo tych "części wyszło") :))).

I przy okazji zapytam się jeszcze czy na serwerek mogę wrzucać wzorki bez
zdjęć wykonanych na podstawie wzorków prac. Bo to jest tak że dorwałam się
po części do samych wzorków. Wzorki są kolorowe i nie powinno być problemu
ale na wszelki wypadek pytam :))).

******* Magda *******
(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-05-19 19:27:01

Temat: Re: uczennica :)
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madziula" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ************************
>
> Wydaje mi się, że nawet powinny trochę nachodzić na siebie. Bo różnie bywa
z wydrukami. Zawsze można to sobie dopasować przed wydrukiem.

Jeśli wzorki są kolorowe, to chyba nie musi być fotofrafii. Susanna na
bardzo dobre wydruki.
Czy to moje kaktusy?
Pozdrawiam Ela0626(Warszawa)

1. Data: 2002-05-23 11:12:10

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Madziula <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ac8oq1$lve$...@s...icm.edu.pl...
> [...]
> mi dokładnie o to czy jak dzielę rysunek na kilka części to czy części
> idelanie muszą być dopasowane czy część wzorku może nachodzić na siebie

Jestem stanowczo ZA pozostawianiem czesci nachodzacych na siebie - np 2
rzedy. Tylko zeby narysowac, chocby olowkiem miejsce laczenia i bedzie
idealnie
Co do wzorow kolorowych to np dla mnie Qpa, bo nie mam kolorowej drukarki.
Jak inne z Was radza sobie z tym problemem?

Ilona (Krakow) GG 4480101
mailto: p...@i...prv.pl
http://www.strony.wp.pl/wp/lona1975

Poszukiwanie wzoru
Do Moniki
ratunku
FRYWOLITKI
spotkania regionalne - Spotkanie Grupowe