uczucie duszenia u dziecka

1. Data: 2006-01-06 12:56:31

Temat: uczucie duszenia u dziecka
Od: "Lusia71" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Moja 6 letnia coreczka od pewnego czasu nieregularnie wieczorem mowi, ze nie
moze zlapac dobrze powietrza i mowi ze ja cos dusi gdzies na wysokosci
krtan/tchawica. Przeszla ostatnio zapalenie oskrzeli, ktore wydaje mi sie ze
mialo swoj poczatek wlasnie w krtani ale to zaczelo sie juz przed choroba.
Lekarz powiedzial, ze nie widzi nic niepokojacego a gdyby to byla astma to
objawiala by sie czestym kaszlem- ktory u nas wystepuje ale raczej
sporadycznie.
Czy moze to byc objaw zwiazany z tarczyca?
Wybieram sie do alergologa ale moze jest ktos na forum, ktos kto mial
podobne objawy ?

Lusia

2. Data: 2006-01-06 13:01:19

Temat: Re: uczucie duszenia u dziecka
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lusia71 napisał(a):
> [...]
> Czy moze to byc objaw zwiazany z tarczyca?
> Wybieram sie do alergologa ale moze jest ktos na forum, ktos kto mial

ciekawe rzeczy...

to że ktoś ma astmę, nie znaczy, ze od razu bedzie kaszlał...

czy możesz cos więcej opowiedzieć o tych dusznościach???

--
E_m_i_

"Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
mieć mocne skrzydła.
Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
K. Chopin "Przebudzenie"

3. Data: 2006-01-06 13:25:14

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lusia71 napisał(a):
> Wybieram sie do alergologa ale moze jest ktos na forum, ktos kto mial
> podobne objawy ?

Jako dziecko ja mialem takie objawy, glownie w czasie, kiedy mocno
pyliły jakieś konkretne rośliny, na które byłem uczulony. Używałem wtedy
inhalatora i przechodziło.

--
best regards,
scream (at)w.pl

4. Data: 2006-01-06 13:28:53

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jako dziecko ja mialem takie objawy, glownie w czasie, kiedy mocno
> pyliły jakieś konkretne rośliny, na które byłem uczulony. Używałem wtedy
> inhalatora i przechodziło.

widzisz gdzies pylące rosliny?:)u alergików to normalne .
p.

5. Data: 2006-01-06 13:29:05

Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lekarz powiedzial, ze nie widzi nic niepokojacego a gdyby to byla astma to
> objawiala by sie czestym kaszlem- ktory u nas wystepuje ale raczej
> sporadycznie.

etam , może być astma z kaszlem a i może być astma z dusznosciami , a i
rozwój jej jest rózny .
Zamiast isć do alergologa zabierz małą do pulmonologa i to doś prędko ,
nie żebym cos cie staszyła ale takie dusznosci na wdechu nie są raczej
krtaniowe tylko po zapaleniu oskrzeli , co nie świadczy zaraz o astmie ,
ale o jakis skurczach w U.Odechowym

pozdr Magda (co sama jest astmatyczna i jej syn 6l. też )

6. Data: 2006-01-06 13:53:28

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):
> widzisz gdzies pylące rosliny?:)

A Ty uwazasz, ze jak nie ma sloneczka i zielonej trawki, to juz zadne
rosliny nie pylą?

--
best regards,
scream (at)w.pl

7. Data: 2006-01-06 14:50:19

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

scream napisał(a):

> A Ty uwazasz, ze jak nie ma sloneczka i zielonej trawki, to juz zadne
> rosliny nie pylą?

po za tym jest jeszcze jedna kwestia...

w zimie, kiedy grzeją kaloryfery jest b. suche powietrze... a to dla
alergików/astmatyków nie są najlepsze warunki..

8. Data: 2006-01-06 15:13:19

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Ty uwazasz, ze jak nie ma sloneczka i zielonej trawki, to juz zadne
> rosliny nie pylą?

mysle ze ma to zwiazek z wczesniejsza choroba i suchym powietrzem.
p.

dlaczego lekarze nie lubia "sprawdzac" innych lekarzy?
postinor duo a tabletki wywołujące miesiączk
bolące ścięgna/ręce
izaiwojtektczew@wp.pl
Karta praw pacjenta - interpretacja wg ordynatora oddziału noworodków szpiatala w Dzierżoniowie