uczulenie na truskawki

1. Data: 2004-06-07 13:57:58

Temat: uczulenie na truskawki
Od: "marzena " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie. Kilka dni temu wyszły mi na rękach czerwone chrostki, które
zamieniaja się w białe bąble. Jadłam truskawki i podejrzewam że może to jest
tego przyczyną. Smaruję je maścią "Laticord", ale nic nie przechodzi. Jest
jakiś domowy sposób albo konkretna maść na taką dolegliwość.

2. Data: 2004-06-09 08:37:48

Temat: Re: uczulenie na truskawki
Od: <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej pójdź do dermatologa(ew. alergologa).Maść której używasz to
steryd-uważaj nie jest obojętna dla organizmu.

http://www.gazeta.pl/usenet/

3. Data: 2004-06-09 20:09:05

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Posted At: Monday, June 07, 2004 3:58 PM
Posted To: medycyna
Conversation: uczulenie na truskawki
Subject: uczulenie na truskawki

> Mam pytanie. Kilka dni temu wyszły mi na rękach czerwone chrostki,
które
> zamieniaja się w białe bąble. Jadłam truskawki i podejrzewam że może
> jest tego przyczyną.

Skąd ja to znam... Cała moja buzia wygląda jak truskawka ;-/

> Smaruję je maścią "Laticord", ale nic nie przechodzi. Jest
> jakiś domowy sposób albo konkretna maść na taką dolegliwość.

A może by tak popić troszkę wapna?

--
Kami

reklama: http://www.nadkole.net

pytanie o skierowanie
wezły chłonne
ILE % za zwichnięcie i złamanie nadgarstka ???
kto przetlumaczy lacine ??
czy pomoze ELIDEL ??