uleczalny homoseksualizm

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 22:15:51 +0200, krys napisał(a):

> Nie spoufalaj się.

Mów mi "pani".

> Golono.

Szyno 3-]

--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 22:20:27 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-06-13 22:05, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

> Ciekawe, kto tego doświadcza...

Człowiek.

M.

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 22:16:46 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> I musiałaś dać upust zazdrości czy zawiści?

Po prostu współczucie okazać :-D

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Mów mi "pani".

Żeby być panią to trzeba mieć klasę i pieniądze:->

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 22:31:52 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-06-13 22:21, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Zdeklarowałam, że pożyczę.

Deklaracja to chyba troszku przymało - do pożyczki trzeba dwojga 3-]

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 23:36:50 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> najlepsze, ale nagle została przerwana - pan się przeraźliwie spłoszył, bo
> jego, skądsiś znalazłszy się obok, żona od dłuższego czasu zabijała mnie
> (czy może raczej jego) wzrokiem. Do końca wizyty nie zamieniliśmy słowa.
> Bał się.
> Identyczna sytuacja zdarzyła mi się nad morzem, podczas powrotu z plaży z
> pewnym panem - nasze dzieci bardzo się zaprzyjaźniły przy budowaniu zamków,
> a że mieszkaliśmy w tym samym ośrodku, dzici chciały wracać już razem -
> wróciliśmy więc razem i my, rozmawiając. Przy furtce czekała żona - i finał

:)))

Nie będę komentowała, bo zadziobią :) A już więcej dzisiaj nie zniosę :)
Orange Warsaw Festival trwający od wczoraj doprowadza mnie do granic
wytrzymałości, wrrrrrr!!!! Za chwilę nie wyrobię!!!

M.

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 23:41:05 +0200, Ikselka napisał(a):

> I w to akurat WSZYSTKIE wierzycie - a w inne sprawy niekoniecznie. SKĄD Wy,
> kochane panie, bierzecie te swoje kryteria, aż strach się bać
> 3333-]

A ja wiem, a ja wiem! :)

M.

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 23:11:15 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-06-13 23:06, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> My to akurat TAKICH problemów nie mamy.

Współczuję tych "innych" :-]

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 23:12:23 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-06-13 23:07, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Co dziennie.

Ile - a nie jak często.

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 23:31:48 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Pasi
> :-)

Aś Ty przekupny ;-P

--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!