uleczalny homoseksualizm

591. Data: 2015-05-16 15:05:05

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
news:555715a9$0$27529$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia 2015-05-16 10:11, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Bo to przypadkiem literówka wpadła.
> Powinno być chyba "przypałek".

Jest nawet jeden czasownik deklinowany przez przypadki.

--

Chiron

592. Data: 2015-05-16 15:18:16

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości

> :] och kurwa :))))))))))) jakie to inspirujace wykorzystac ukochane KGB do
> zdezawuolowania neichcianego prezydenta pomijajac oczywista kwestie kto
> tak naprawde tam sie napierdalal, bo Amerykanie nie mieli ale zupelnie nic
> wpsolnego z Pichetem i pewnym puczem :] ja pierdole, Chiron

Żal Ci komucha, na dodatek szpiona sowieckiego- hę?

--

Chiron

593. Data: 2015-05-16 15:29:39

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-16 o 15:18, Chiron pisze:

> Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości

> Żal Ci komucha, na dodatek szpiona sowieckiego- hę?

nie zal mi nawet ciebie, po prostu jest przezabawne wykorzystac KGB do
zdemaskowania ich wlasnego czlowieka stojacego na czele kraju :))))) juz
mogles powolac sie na Brytyjczykow, tos mnie rozjebal z samego rana
:))))) a jak cos masz wiecej niz to co krazylo jakos tak ze 15 lat temu,
patrz chociazby Najsztub w tok-cos tam i JKM, to daj znac, inaczej to
takimi twoimi tekstami to nawet tylka nie warto podetrzec, a jak jeszcze
napiszesz, ze to Pinochet uzdrowil Chile to mi wrzod (ktorego nota bene
nie mam) peknie ze smiechu

--
gazebo

594. Data: 2015-05-16 19:09:10

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> twoimi tekstami to nawet tylka nie warto podetrzec, a jak jeszcze
> napiszesz, ze to Pinochet uzdrowil Chile to mi wrzod (ktorego nota bene

No a kraj pogrążony w głębokim kryzysie- Chile z czasów Allende- uleczyło
się samo? Przecież tam nastapiła katastrofa gospodarcza. I w ogóle dlaczego
tak bronisz tego komucha?

--

Chiron

595. Data: 2015-05-16 19:12:38

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-16 o 19:09, Chiron pisze:

> [...]
> uleczyło się samo? Przecież tam nastapiła katastrofa gospodarcza. I w
> ogóle dlaczego tak bronisz tego komucha?

nie bronie zadnego z powyzszych, a cos o miedzi i reformie bylo,
naprawde nie chce mi sie walkowac tego po raz kolejny jesli nie ma
nowych danych

--
gazebo

596. Data: 2015-05-16 20:47:51

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-16 15:05, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Jest nawet jeden czasownik deklinowany przez przypadki.

To teraz poszukaj takiego, co się przez przypadki koniuguje.

597. Data: 2015-05-16 23:08:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-16 o 15:03, Chiron pisze:

> No faktycznie- wszystkie to nie, ale taki Wrocław- to już chyba tak?
> Uważasz, że nie wystarczy, aby uzyskali supremację w naszym kraju?
> Przecież i tak już mają tu pozycję dominującą

Tobie coś Wrocław na sercu jakby ostatnio leży. Chcesz się do nas
przeprowadzić?

Ewa

598. Data: 2015-05-17 00:33:22

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Tobie coś Wrocław na sercu jakby ostatnio leży. Chcesz się do nas
> przeprowadzić?

Byłem ostatnio. Rynku nie poznałem- piękny.

--

Chiron

599. Data: 2015-05-17 10:22:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-17 o 00:33, Chiron pisze:

> Byłem ostatnio. Rynku nie poznałem- piękny.

No widzisz, jak Niemcy o nas dbają! Na spółę z Żydami.

Ewa

600. Data: 2015-05-17 10:47:54

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> No widzisz, jak Niemcy o nas dbają! Na spółę z Żydami.

W Łodzi- mało atrakcyjnej turystycznie- powstała ogromna ilość hoteli- w
ciągu krótkiego czasu. Myśłisz, że to o nas dbają? Oj, Ewo- jak bardzo nie
chcesz czegoś zauważyć...to przykre

--

Chiron

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!