upiekszanie oczu - jaka wybrac kredke i tusz do rzes?

91. Data: 2006-06-23 13:51:59

Temat: Re: upiekszanie oczu - jaka wybrac kredke i tusz do rzes?
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> tam nie/zauwazyc? slepi sa inni czy jacy?

Uwaga nie byla do "innych", a do Hani.

> musisz od razu siegac po czyjes problemy zeby nam to
> uswiadomic?

Nie ujawnilam zadnej powierzonej mi tajemnicy, Hania sama szeroko
dyskutowala o swoich problemach na newsach.

> nawet nie spodziewac, co przyjac za norme.

Jakos to przezyje.

D.
--
Sharks cause fatal injuries to about 12-25 humans per year.
Humans kill about 100 million sharks per year.

92. Data: 2006-06-23 13:55:02

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-23 15:51:59 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Dunia* skreślił te oto słowa:

> Nie ujawnilam zadnej powierzonej mi tajemnicy, Hania sama szeroko
> dyskutowala o swoich problemach na newsach.

Wiesz, to coś na zasadzie jakby teraz wielu świezynkom na grupach
uświadomić, że Iwon(k)a jest żoną Pszemola ;) Niby wszyscy w usencie
wiedzą, ale dla zainteresowanej to jak wyciąganie największych brudów...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

93. Data: 2006-06-23 13:55:21

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dunia" <d...@n...o2.pl> wrote in message

> Uwaga nie byla do "innych", a do Hani.

to napisz jej to na priva, skoro sie tak martwisz o jej
stan zdrowia.

> Nie ujawnilam zadnej powierzonej mi tajemnicy, Hania sama szeroko
> dyskutowala o swoich problemach na newsach.

ale nie tu.Ty je tylko usluznie przywleklas.

> Jakos to przezyje.

co do tego nie mam cienia watpliwosci.

iwon(k)a

94. Data: 2006-06-23 14:51:02

Od: "xxx" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

BABY, CZY WAM DO CHOLERY MÓZG Z GORĄCA ROZTOPIŁO, ŻE ZACHOWUJECIE SIĘ JAK
OSTATNIE KRETYNKI?!?!?!
Na priva z tymi przepychankami!
--
wild

95. Data: 2006-06-23 14:51:59

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-23 16:51:02 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *xxx* skreślił te oto słowa:

> BABY, CZY WAM DO CHOLERY MÓZG Z GORĄCA ROZTOPIŁO, ŻE ZACHOWUJECIE SIĘ JAK
> OSTATNIE KRETYNKI?!?!?!
> Na priva z tymi przepychankami!

Zapomniałaś się chyba przedstawić.

96. Data: 2006-06-23 14:54:26

Od: "xxx" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <i...@p...org> wrote in message
> Dnia 2006-06-23 16:51:02 w sprzyjających i niepowtarzalnych
> okolicznościach
> przyrody grupowicz *xxx* skreślił te oto słowa:

> Zapomniałaś się chyba przedstawić.

Bynajmniej nie zapomniałam.
--
wild

97. Data: 2006-06-23 22:02:27

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

chlopczyk wrote:
> img204.imageshack.us/img204/ 743/oczy4va.jpg

Jesli chcesz makijazu podkreslajacego urode meska to nie taki makijaz.
Pomysl z henna byl bardzo dobry. Kredke mozesz kupic dowolna, szkoda wydawac
kupe kasy na nauke poslugiwania sie nia. Pamietaj do dobrym dopasowaniu
konturowki do oprawy oka, bo jesli jestes blondynem to zapomnij o czerni.
Taki makijaz wyglada fajnie na scenie a nie w zyciu codziennym. Przyjzyj sie
oczom gornikow - ci dopiero maja kreski idealnie w linii rzes a jednak
wyglada to nienaturalnie.

Zazula

98. Data: 2006-06-24 12:23:04

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <i...@p...org> napisał(a):

> [...]
> uświadomić, że Iwon(k)a jest żoną Pszemola ;) Niby wszyscy w usencie
> wiedzą, ale dla zainteresowanej to jak wyciąganie największych brudów...

Ty naprawdę jesteś Kobita Modna: pani posłanka Seniszyn, znana z kwiatu swych
wypowiedzi również, zapytana w odpowiedzi na swoje porównanie Giertycha
(abstrachując od mojej oceny jeego osoby of korz) do konia, kto tak go nazywa
w Sejmie, odpowiedziała "no jaaak to ktooo? wszyyyyscyyy"

Zaręczam Ci, że nie wiedziałam o koligacjach Iwon(k)i z jakowymś Panem,...no
ale może dlatego, że ja nie "wszyscy w usenecie" a jak najbardziej w realu, i
komuś ani do kosmetyczki ani do sypialni zaglądać nie będę. Rotfl

hania

99. Data: 2006-06-24 14:27:32

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-24 14:23:04 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Hania* skreślił te oto słowa:

> komuś ani do kosmetyczki ani do sypialni zaglądać nie będę. Rotfl

Znaczy wątek przyniósł efekt - przestałas być homofobka ;>

100. Data: 2006-06-24 16:19:06

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to czwartek, 22 czerwca 2006 22:53
użytkownik Hania , sącząc kawkę, wyklepał:

> skoro mają być tanie, to kredki Inglota są imo
> OK, tusz - z tej półki nie doradzę.

Z tej półki dobre tusze ma Pierre Arthes - ok. 12 zł. Miałam chyba trzy
różne i na żadnym się nie zawiodłam. Nie spodziewajmy się wodotrysków, ale
spełniają swoje zadanie :) Teraz mam tusz Celii, również za 12 zł - poza
długością tego patyczka (jakiś, cholera, krótki jest) nie mam się do czego
przyczepić. Nie osypuje się, nie skleja rzęs, ładnie pogrubia, rozdziela,
nie podrażnia.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

Ziaja - kupiłam i oceniam
reklama dove- pytanie
Jakie perfumy sa tego lata najmodniejsze?
co nosić do krótkiego bolerka z dzianiny?
eris pharmaceris N capilaril k 1 % activ krem - opinie